Uuden kirjoittamisen opetus : osallistavaa luovuutta verkossa
Julkaistu sarjassa
Scriptum : Creative Writing Research JournalTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Author, 2017
A refereed, open access journal of scholarly articles in Creative Writing Studies.
Muu nimeke
Osallistavaa luovuutta verkossaJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-6948-6ISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-6039TOC
Kallionpää, Outi, Uuden Kirjoittamisen opetus : osallistavaa luovuutta verkossa. Väitöskirja, dissertation. Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Jyväskylän yliopisto. 2017.Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Scriptum : Creative Writing Research Journal [101]
- Väitöskirjat [3571]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Exploring pre-service teachersʼ and comprehensive school pupilsʼ understandings of literacies in digital environments
Hankala, Mari; Kankaanranta, Marja; Rousi, Rebekah; Mehtälä, Saana; Merjovaara, Olli (Scandinavian University Press / Universitetsforlaget AS, 2023)This study focuses on Finnish pre-service teachersʼ and comprehensive school pupilsʼ understandings of literacies in digital environments. The study included 181 participants: 38 pre-service teachers, 79 primary school ... -
Note the modes! : a multiliteracies material package for an English module
Pitkäranta, Ella (2022)Ensimmäinen monilukutaidon määritelmä pohjaa The New London Groupin (2000) artikkeliin, jonka mukaan monilukutaito tarkoittaa tulevaisuuden kannalta välttämätöntä multimodaalista lukutaitoa. Nykyään termillä viitataan ... -
Monilukutaito lukion historian opetuksessa
Sulkunen, Sari; Luukka, Minna-Riitta; Saario, Johanna; Veistämö, Tommi (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry., 2019)Lukion opetussuunnitelman perusteisiin (Opetushallitus, 2015) on sisällytetty Monilukutaidot ja media -aihekokonaisuus, jossa monilukutaito määritellään taitoina tulkita ja tuottaa erilaisia tekstejä. Jokaisen opettajan ... -
Yläkoulun äidinkielenopettajan käsityksiä luovan kirjoittamisen opetuksesta ja fiktion tuottamisesta
Aaltonen, Pihka (2021)Työssäni tutkin yläkoulussa työskentelevän äidinkielenopettajan käsityksiä luovan kirjoittamisen opetuksesta ja fiktion tuottamisen roolista opetuksessa. Aineisto kerättiin teemahaastattelulla, ja aineiston analysointi ... -
Learning Cultural Literacy through Creative Practices in Schools : Cultural and Multimodal Approaches to Meaning-Making
Lähdesmäki, Tuuli; Baranova, Jūratė; Ylönen, Susanne C.; Koistinen, Aino-Kaisa; Mäkinen, Katja; Juškiene, Vaiva; Zaleskiene, Irena (Palgrave Macmillan, 2022)This open access book discusses how cultural literacy can be taught and learned through creative practices. It approaches cultural literacy as a dialogic social process based on learning and gaining knowledge through ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.