Creative Work Flows for Learning : kontekstuaalis-pedagoginen oppimaisema oppimismotivaation herättäjänä
Meriläinen, M., & Piispanen, M. (2017). Creative Work Flows for Learning : kontekstuaalis-pedagoginen oppimaisema oppimismotivaation herättäjänä. In L. Segler-Heikkilä, & J. Hakala (Eds.), Mikä saa meidät innostumaan? : motivaatio korkeakouluopetuksessa (pp. 69-82). Centria-ammattikorkeakoulu. Centria. Puheenvuoroja, 12. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7173-29-9
Julkaistu sarjassa
Centria. PuheenvuorojaPäivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Centria-ammattikorkeakoulu, 2017.
Julkaisija
Centria-ammattikorkeakouluEmojulkaisun ISBN
978-952-7173-29-9Kuuluu julkaisuun
Mikä saa meidät innostumaan? : motivaatio korkeakouluopetuksessaISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-9356Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7173-29-9Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27371062
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Sitten palikat ilmestyivät kahvikuppini eteen kangastuksenomaisesti. Heureka!! Oli hieno hetki." : Reflektiivinen oppimispäiväkirja aikuisopiskelijan matematiikka-identiteettityön todentajana
Perkkilä, Päivi (Centria-ammattikorkeakoulu, 2017) -
In search for the conceptual origin of university students' community in a confluence of on- and offline learning environments ethnographies in technology-rich, multi-sited fields of study
Pöysä, Johanna (University of Jyväskylä, 2007)Contemporary society requires its citizens to develop capacities to resituate their activities in collective unities and to successfully communicate their actions within these multiple local and global communities. Also ... -
Jatkuva oppiminen korkeakouluissa : linjaukset koulutuksen tarjoajan näkökulmasta
Heino, Tarja (2021)Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita jatkuvan oppimisen osalta on Suomessa vuosina 2017–2021 linjattu korkeakoulukontekstissa ja mitä vaatimuksia tehdyt linjaukset asettavat korkeakoulujen jatkuvan oppimisen ... -
Sustainability education at higher education institutions : pedagogies and students’ competences
Wang, Yijing; Sommier, Mélodine; Vasques, Ana (Emerald, 2022)Purpose This study aims to examine whether the development of students’ sustainability competences is dependent on how courses are delivered at higher education institutions (HEIs). It further investigates to what extent ... -
Oivallus: Digitalisoituva yliopisto tarvitsee pedagogiikkaa
Maunumäki, Minna (Professoriliitto; Tieteentekijät; Yliopistojen opetusalan liitto, 2024)Digitalisaatiolla koulutuksesta tehdään saavutettavaa, mutta koulutuksen kehittämistä ei saa alistaa taloudellisille ja välineellisille intresseille. Oppimiseen tarvitaan ohjausta, argumentointia ja reflektointia.
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.