University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Artikkelit
  • Kokkolan yliopistokeskus Chydenius
  • View Item
JYX > Artikkelit > Kokkolan yliopistokeskus Chydenius > View Item

"Sitten palikat ilmestyivät kahvikuppini eteen kangastuksenomaisesti. Heureka!! Oli hieno hetki." : Reflektiivinen oppimispäiväkirja aikuisopiskelijan matematiikka-identiteettityön todentajana

ThumbnailFinal Draft
View/Open
321.0Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Perkkilä, P. (2017). "Sitten palikat ilmestyivät kahvikuppini eteen kangastuksenomaisesti. Heureka!! Oli hieno hetki." : Reflektiivinen oppimispäiväkirja aikuisopiskelijan matematiikka-identiteettityön todentajana. In L. Segler-Heikkilä, & J. Hakala (Eds.), Mikä saa meidät innostumaan? : motivaatio korkeakouluopetuksessa (pp. 83-93). Centria-ammattikorkeakoulu. Centria. Puheenvuoroja, 12. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7173-29-9
Published in
Centria. Puheenvuoroja
Authors
Perkkilä, Päivi
Editors
Segler-Heikkilä, Lena |
Hakala, Juha
Date
2017
Discipline
Kasvatustieteiden yksikköThe Unit of Education
Copyright
© Perkkilä & Centria-ammattikorkekoulu, 2017.

 
Publisher
Centria-ammattikorkeakoulu
Parent publication ISBN
978-952-7173-29-9
Is part of publication
Mikä saa meidät innostumaan? : motivaatio korkeakouluopetuksessa
ISSN Search the Publication Forum
2342-9356
Keywords
motivaatio korkeakoulut opetus oppiminen korkea-asteen koulutus korkeakouluopetus

Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7173-29-9

URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711214316

Publication in research information system

https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27370701

Metadata
Show full item record
Collections
  • Kokkolan yliopistokeskus Chydenius [197]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Creative Work Flows for Learning : kontekstuaalis-pedagoginen oppimaisema oppimismotivaation herättäjänä 

    Meriläinen, Merja; Piispanen, Maarika (Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
  • Jatkuva oppiminen korkeakouluissa : linjaukset koulutuksen tarjoajan näkökulmasta 

    Heino, Tarja (2021)
    Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita jatkuvan oppimisen osalta on Suomessa vuosina 2017–2021 linjattu korkeakoulukontekstissa ja mitä vaatimuksia tehdyt linjaukset asettavat korkeakoulujen jatkuvan oppimisen ...
  • In search for the conceptual origin of university students' community in a confluence of on- and offline learning environments ethnographies in technology-rich, multi-sited fields of study 

    Pöysä, Johanna (University of Jyväskylä, 2007)
    Contemporary society requires its citizens to develop capacities to resituate their activities in collective unities and to successfully communicate their actions within these multiple local and global communities. Also ...
  • Yhteisöllinen argumentointi sosionomikoulutuksessa avoimia ongelmia ratkottaessa 

    Vapalahti, Kati (University of Jyväskylä, 2017)
    The aim of this study was to develop teaching methods for practising argumentative problem-solving in a degree program of social services. The purpose was to acquire knowledge about multiple (face-to-face, online, and ...
  • Mikä meitä ohjaa? : artikkelikokoelma Jyväskylässä 5.-6.9.2005 järjestetystä korkeakoulutuksen tutkimuksen IX symposiumista 

    Aarrevaara, Timo; Herranen, Jatta; Korkeakoulutuksen tutkimuksen symposiumi (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006)
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre