"Jag fick en pojke som kan spela inte". Om negationens placering i finskspråkiga elevers inlärarsvenska
Paavilainen, M. (2010). "Jag fick en pojke som kan spela inte". Om negationens placering i finskspråkiga elevers inlärarsvenska. In C. Falk, A. Nord, & R. Palm (Eds.), Svenskans beskrivning 30: Förhandlingar vid trettionde sammankomsten för svenskans beskrivning, Stockholm den 10 och 11 oktober 2008. (pp. 260-270). Stockholms universitet. Svenskans beskrivning, 30. http://su.diva-portal.org/smash/get/diva2:319807/FULLTEXT01.pdf
Julkaistu sarjassa
Svenskans beskrivningTekijät
Päivämäärä
2010Tekijänoikeudet
© Paavilainen & Stockholms universitet, 2010.
Julkaisija
Stockholms universitetEmojulkaisun ISBN
91-86762-61-3Konferenssi
Kuuluu julkaisuun
Svenskans beskrivning 30: Förhandlingar vid trettionde sammankomsten för svenskans beskrivning, Stockholm den 10 och 11 oktober 2008.ISSN Hae Julkaisufoorumista
11023619Asiasanat
Alkuperäislähde
http://su.diva-portal.org/smash/get/diva2:319807/FULLTEXT01.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/20000204
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Inlärning av svenskans verbmorfologi, adjektivkongruens och negationens placering hos finskspråkiga högstadieelever
Paavilainen, Marika (2010) -
Placeringen av nekningsordet inte i finnars inlärarsvenska
Haverinen, Laura (2007) -
Maahanmuuttajat vieraan kielen oppijoina: monikielisen oppilaan kielirepertuaarin tunnistaminen ja hyödyntäminen vieraan kielen oppitunnilla
Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2014)Multilingualism and its eQ ect on language learning and teaching have been widely studied from the point of view of + rst languages, but multilingualism as a resource in foreign language learning/teaching has been largely ... -
Das Verb hat doch seinen Platz : Die Stellung des finiten Verbs in Haupt- und Nebensätzen in Lernertexten
Paavilainen, Marika (2022)Vieraan kielen ja sen rakenteiden oppiminen aiheuttaa oppijoille monenlaisia haasteita, ja osa kielioppirakenteista on haastavampia oppia kuin toiset. Aiempien tutkimusten mukaan esim. sanajärjestys on yksi niistä saksan ... -
Pelaaminen osana lasten vieraan kielen omaksumista
Valtonen, Perttu (2021)Tässä tutkielmassa perehdytään videopelien pelaamisen vaikutuksiin lasten vieraan kielen oppimisessa ja omaksumisessa sekä tarkastellaan niitä tekijöitä, jotka ovat tämän yhteyden taustalla. Lisäksi on mietitty keinoja, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.