Inlärning av svenskans verbmorfologi, adjektivkongruens och negationens placering hos finskspråkiga högstadieelever
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Inlärning och behärskning av svenskans verb- och adjektivböjning samt negationens placering hos finska grundskoleelever
Paavilainen, Marika (University of Jyväskylä, 2015) -
Substantivets pluralformer i finskspråkiga gymnasisters uppsatser
Tullinen, Saila (2007) -
The dynamics of foreign versus second language development in Finnish writing
Tilma, Corinne (University of Jyväskylä, 2014) -
Dynamics of morphological processing in pre-school children with and without familial risk for dyslexia
Louleli, Natalia; Hämäläinen, Jarmo A.; Nieminen, Lea; Parviainen, Tiina; Leppänen, Paavo H.T. (Elsevier, 2020)Difficulties in phonological processing and speech perception are associated with developmental dyslexia, but there is considerable diversity across people with developmental dyslexia (e.g., dyslexics with and without ... -
Användning och inlärning av svenska hos finskspråkiga gymnasister i en tvåspråkig kommun : en fallstudie om språkliga affordanser och språkattityder
Hammett, Johanna (2020)Tämä tutkielma on valokuviin perustuva haastattelututkimus ruotsin kielen affordansseista suomenkielisellä paikkakunnalla. Tutkielma pohjautuu amerikkalaisen psykologin Gibsonin (1986) affordanssiteoriaan. Affordanssiteorian ...