dc.contributor.author | Koskinen, Pekka | |
dc.contributor.author | Maunuksela, Jussi | |
dc.contributor.author | Lehtivuori, Heli | |
dc.contributor.author | Lämsä, Joni | |
dc.contributor.author | Löytäinen, Topi | |
dc.date.accessioned | 2017-09-01T10:38:17Z | |
dc.date.available | 2017-09-01T10:38:17Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Koskinen, P., Maunuksela, J., Lehtivuori, H., Lämsä, J., & Löytäinen, T. (2017). Laatuaikaoppiminen : vuorovaikutteista ja yhteistoiminnallista fysiikan opiskelua. <i>Yliopistopedagogiikka</i>, <i>24</i>(1), 54-57. <a href="https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_press.pdf" target="_blank">https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_press.pdf</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_27155018 | |
dc.identifier.other | TUTKAID_74636 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55243 | |
dc.description.abstract | Esittelemme artikkelissa Jyväskylän yliopiston fysiikan laitoksella kehitettyä opetuksen toimintamallia, joka perustuu
teknologiatuettuun pienryhmäopiskeluun ja kurssin aikaiseen formatiiviseen arviointiin. Toimintamalli kehittää
työelämätaitoja, tehostaa opettajien ja opiskelijoiden ajankäyttöä, vahvistaa opiskelijoiden välistä vuorovaikutusta
ja hyödyntää suunnitelmallisesti tuloksia fysiikan opetuksen tutkimuksesta. Alustavat kokemukset toimintamallista
ovat rohkaisevia. | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum | |
dc.relation.ispartofseries | Yliopistopedagogiikka | |
dc.relation.uri | https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_press.pdf | |
dc.subject.other | Jyväskylän yliopisto. Fysiikan laitos | |
dc.title | Laatuaikaoppiminen : vuorovaikutteista ja yhteistoiminnallista fysiikan opiskelua | |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201708303612 | |
dc.contributor.laitos | Fysiikan laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.laitos | Kemian laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Physics | en |
dc.contributor.laitos | Faculty of Education and Psychology | en |
dc.contributor.laitos | Department of Chemistry | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.date.updated | 2017-08-30T09:15:07Z | |
dc.type.coar | journal article | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 54-57 | |
dc.relation.issn | 2242-8070 | |
dc.relation.numberinseries | 1 | |
dc.relation.volume | 24 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat & Peda-forum, 2017. | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | fysiikka | |
dc.subject.yso | korkeakouluopetus | |
dc.subject.yso | yhteistoiminnallinen oppiminen | |
dc.subject.yso | interaktiivisuus | |
dc.subject.yso | pienryhmät | |
dc.subject.yso | itseopiskelu | |
dc.subject.yso | ongelmanratkaisu | |
dc.subject.yso | arviointi | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p900 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1246 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7481 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10823 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p6375 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p14362 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p6006 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 | |