Hidas akateeminen oppiminen
Moisio, O.-P. (2017, 9.2.2017). Hidas akateeminen oppiminen. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/moisio
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2017Copyright
© Moisio & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335
Original source
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/moisioPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26541203
Metadata
Show full item recordCollections
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [6382]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opiskelijoiden podcastit ja vlogit kielenoppimisen ja arvioinnin tukena
Vaakanainen, Veijo (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2020)Tieto- ja viestintäteknologia tarjoaa monia mahdollisuuksia kielen oppimiseen, opettamiseen ja arviointiin. Podcastit ja vlogit ovat monille opiskelijoille vapaa-ajalta tuttuja, mutta yliopisto-opetuksessa niitä on ... -
Opetus interaktiivisemmaksi : yliopisto-opettajien keinoja interaktiivisuuden lisäämiseen
Kattainen, Henrikki; Perälä, Jaakko (2014)Pro gradu -tutkimuksessamme tutkimme yliopisto-opettajien keinoja interaktiivisuuden lisäämiseen opetuskontekstissa. Keinoja tarkastellessa olimme kiinnostuneita myös opetta- jien näkemyksistä, millaisia syitä sekä ... -
Yliopiston opetushenkilöstön tuentarpeet ja toimivat opetusratkaisut koronaviruspandemian aikana
Halla, Pauliina (2021)Yliopistojen opetushenkilöstö joutui koronaviruspandemian seurauksena siirtymään etäopetukseen keväällä 2020. Tässä tutkimuksessa kartoitettiin, millaista tukea yliopiston opetushenkilöstö koki tarvitsevansa pandemian ... -
Miten sinä mittaat oman opetuksesi onnistumista?
Lundell, Jan (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Yliopiston opettajien kokemuksia interaktiivisesta opetuksesta
Autio, Mia (2014)Tässä tutkimuksessa tutkittiin yliopiston opettajien kokemuksia interaktiivisesta opetuksesta. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia kokemuksia yliopiston opettajat saivat heille uudenlaisen interaktiivisen ...