dc.contributor.author | Ladonlahti, Tarja | |
dc.date.accessioned | 2016-12-09T12:35:06Z | |
dc.date.available | 2016-12-09T12:35:06Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Ladonlahti, T. (2016, 11.05.2016). Kun hevonen karkasi kesken tentin – verkko-opiskelun mahdollisuuksia uusiin opetussuunnitelmiin?. <i>Tiedeblogi</i>. <a href="https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/ladonlahti" target="_blank">https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/ladonlahti</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_25702617 | |
dc.identifier.other | TUTKAID_70012 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52255 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Tiedeblogi | |
dc.relation.uri | https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/ladonlahti | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | etäopetus | |
dc.subject.other | verkko-opiskelu | |
dc.subject.other | opetussuunnitelmat | |
dc.title | Kun hevonen karkasi kesken tentin – verkko-opiskelun mahdollisuuksia uusiin opetussuunnitelmiin? | |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201612084978 | |
dc.contributor.laitos | Avoin yliopisto | fi |
dc.contributor.laitos | Open University | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.date.updated | 2016-12-08T07:15:06Z | |
dc.type.coar | journal article | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 2489-2335 | |
dc.relation.volume | 11.05.2016 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Ladonlahti & Jyväskylän yliopisto, 2016. | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | etäopetus | |
dc.subject.yso | verkko-opiskelu | |
dc.subject.yso | opetussuunnitelmat | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p542 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p9885 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |