Narratiivisuus ja liiketaloustieteet : Näkökulmia yrittäjyyteen
Date
2012Publisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-4897-9ISSN Search the Publication Forum
1799-3040Metadata
Show full item recordCollections
- Elektroniset kirjat [558]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tarina tarinoiden takana : historiatietoisuus ja ajassa olemisen taito
Hiljanen, Mikko (Suomen Historiallinen Seura; Historian Ystäväin Liitto, 2020) -
Suomalaisen oppikirjan tarina osana yrityskuvan muodostumista : case Kustannusosakeyhtiö Otava Oy
Turpeinen, Kati (2013)Tutkielman tarkoituksena oli kartoittaa alakoulun opettajien käsityksiä tutkielmaa varten luodusta suomalaisen oppikirjan tarinasta ja Otavan yrityskuvasta. Lisäksi opettajilta tiedusteltiin mielipiteitä tarinoiden käytöstä ... -
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
Alasalmi, Tuula (2015)Perehdyn pro gradu -tutkielmassani tarinoiden käyttöön yritysten markkinointiviestinnän välineenä. 2000-luvulla tarinoista ja tarinankerronnasta puhumisen voi sanoa tulleen muotiin yritysmaailmassa, ja ilmiö on poikinut ... -
Tarina, joka on koettava : narratiivisten tutkimispelien taustat, tarinat ja kerronta
Pesonen, Katariina (2015)Pro gradu -työssäni tutkin narratiivisia tutkimispelejä, joka on uusi ja vasta vähän tutkittu digitaalisten pelien genre. Tutkielmani on muodoltaan artikkeligradu, joka koostuu kolmesta artikkelista sekä Johdanto- ja ... -
Tarina vie viestiä verkossa : sisällöntuottajien käsitteet ja merkitykset
Snellman, Heidi (2012)Tarinaan liittyy tutkimuskirjallisuuden perusteella toisistaan eroavia tutkimuspolkuja, joiden ytimessä tarinan merkitys organisaation viestinnässä tunnustetaan joko kokonaan tai osittain. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...