Show simple item record

dc.contributor.authorSavijärvi, Marjo
dc.date.accessioned2012-11-09T12:35:06Z
dc.date.available2012-11-09T12:35:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationSavijärvi, M. (2012, 1.6.2012). Toisen kielen taitajaksi kielikylpypäiväkodissa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40227
dc.description.abstractSelvitin syksyllä 2011 valmistuneessa väitöskirjassani, miten ryhmä 4-5-vuotiaita suomenkielisiä lapsia oppii ruotsia kielikylpypäiväkodissa. Tutkimustani varten seurasin yhden päiväkotiryhmän toimintaa videoimalla vuorovaikutusta säännöllisin väliajoin kahden ensimmäisen päiväkotivuoden ajan. Selvitin erityisesti oppimisen tapaa: sitä, miten lapset oppivat uutta kieltä päiväkodin arkisissa vuorovaikutustilanteissa. Kerron tässä kirjoituksessa lyhyesti tutkimukseni tuloksista muutaman aineistoesimerkin avulla.fi
dc.language.isofin
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti
dc.relation.urihttp://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/
dc.subject.otherkielikylpyfi
dc.subject.otherruotsin kielifi
dc.subject.othertutkimusfi
dc.subject.othervarhainen kielenoppiminenfi
dc.subject.othervarhaiskasvatusfi
dc.titleToisen kielen taitajaksi kielikylpypäiväkodissafi
dc.typeArtikkelifi
dc.typeArticleen
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201211092912
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kieliverkosto ja kirjoittajat
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record