dc.contributor.author | Savijärvi, Marjo | |
dc.date.accessioned | 2012-11-09T12:35:06Z | |
dc.date.available | 2012-11-09T12:35:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Savijärvi, M. (2012, 1.6.2012). Toisen kielen taitajaksi kielikylpypäiväkodissa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/ | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40227 | |
dc.description.abstract | Selvitin syksyllä 2011 valmistuneessa väitöskirjassani, miten ryhmä 4-5-vuotiaita suomenkielisiä lapsia oppii ruotsia kielikylpypäiväkodissa. Tutkimustani varten seurasin yhden päiväkotiryhmän toimintaa videoimalla vuorovaikutusta säännöllisin väliajoin kahden ensimmäisen päiväkotivuoden ajan. Selvitin erityisesti oppimisen tapaa: sitä, miten lapset oppivat uutta kieltä päiväkodin arkisissa vuorovaikutustilanteissa. Kerron tässä kirjoituksessa lyhyesti tutkimukseni tuloksista muutaman aineistoesimerkin avulla. | fi |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto | |
dc.relation.ispartofseries | Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti | |
dc.relation.uri | http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/ | |
dc.subject.other | kielikylpy | fi |
dc.subject.other | ruotsin kieli | fi |
dc.subject.other | tutkimus | fi |
dc.subject.other | varhainen kielenoppiminen | fi |
dc.subject.other | varhaiskasvatus | fi |
dc.title | Toisen kielen taitajaksi kielikylpypäiväkodissa | |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201211092912 | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 1799-0181 | |
dc.relation.volume | Touko-kesäkuu | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kieliverkosto ja kirjoittajat | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |