Julkaisuja/Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu: viimeksi lisätyt
Aineistot 21-36 / 36
-
Digitaalisen markkinoinnin koulutusmalli pk-yrityksille
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)Digitaalisten välineiden käyttö on tullut lähtemättömäksi osaksi ihmisten arkea, mikä on haastanut myös yritykset pohtimaan uusia keinoja tavoittaa nykypäivän digikanavissa viihtyvät asiakkaat. Nopea muutos perinteisistä ... -
Valta ja manipulaatio organisaatiossa : tarkastelussa kunta-alan johtamisen haasteet
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)Artikkelin tavoitteena on ymmärtää valta, organisaatio ja propaganda käsitteiden välistä suhdetta. Tavoitteena on avartaa edellä mainittujen käsitteiden tulkintaa johtamis- ja organisaatiotutkimuksen sekä kuntahallinnon ... -
Tutkimusraportti luomutuotannon kehitysnäkymistä Keski-Suomessa : luomutuottajien näkökulma
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013) -
Uudistuva yrittäjyys maaseudulla : esseitä resurssiviisaasta maaseudusta
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013) -
Kultahippuja laskentatoimen takamailta : professori Aila Virtanen 60 vuotta
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013) -
Yritys tuottaa - sidosryhmät käyttävät? : WINCSR-hankkeen tuloksia yritysvastuutiedon tuottamisesta ja käyttämisestä
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013) -
Case: Ammattikorkeakoulun yrityslähtöisen opetussuunnitelman käyttöönoton kuvaus ja toimintamallin kehittäminen : yrittäjämäisten valmiuksien lisääminen projektioppimisella
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013) -
Mobiililaitteet teollisuusyritysten myyntityössä : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012) -
Digitaalinen markkinointi keskisuomalaisissa yrityksissä : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012) -
Uudistuva yrittäjyys maaseudulla : esseitä ja esimerkkejä
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)Maaseudun yrittäjyys nivoo yhteen monia eri tieteenaloja ja lähestymistapoja. Yrittäjyyden olemusta, merkitystä ja edellytysten kehittämistä on mahdotonta lähestyä vain yhdestä suunnasta. Kiinnostus maaseutua kohtaan ... -
Työurat asiantuntijaorganisaatiossa : laadullinen tutkimus työuralla vaikuttavista tekijöistä
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012) -
Maatilayritysbarometri : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)Maatilayritysbarometrin 2012 tarkoituksena on herättää keskustelua maaseudusta maatilayritysten toimintaympäristönä ja maatilayritysten tulevaisuuden odotuksista. Barometrin tavoitteena on tuottaa virikkeitä maaseutust ... -
Monialainen yritystoiminta Keski-Suomen maatiloilla vuosina 2005-2012
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu ja Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus (ELY) käynnistivät loppuvuodesta 2011 tutkimuksen jonka lähtökohtana on ollut muodostaa ajantasainen kuva keskisuomalaist ... -
Monialainen yritystoiminta Keski-Suomen maatiloilla : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)Maaseutuyrittäjyys on kiintoisa tutkimusaihe yrittäjyystutkimuksessa. Valtaosa aiemmasta tutkimuksesta kiinnittyy yksinyrittäjyyteen ja pienyrittäjyyteen. Tulevaisuuteen suuntaavalle yrittäjyyden tutkimukselle on kysyntää ... -
Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011) -
Pakkauksen arvo kilpailuedun lähteenä
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011)PAKKI on laaja pakkausteknologian tutkimushanke, joka on toteutettu vuosina 2009-2010. Hankkeeseen osallistui viisi tutkimusosapuolta sekä kahdeksan yrityspartneria. Projektin johdosta ja koordinoinnista vastasi Jyväskylän ...