University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Julkaisusarjat
  • Kauppakorkeakoulu
  • Julkaisuja/Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
  • View Item
JYX > Julkaisusarjat > Kauppakorkeakoulu > Julkaisuja/Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu > View Item

Mobiililaitteet teollisuusyritysten myyntityössä : tutkimusraportti

Thumbnail
View/Open
1.2 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Published in
Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Authors
Töllinen, Aarne |
Töllinen, Aarne |
Karjaluoto, Heikki
Date
2012

 
Publisher
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
ISBN
978-951-39-5084-2
ISSN Search the Publication Forum
1799-3059
Keywords
mobiililaitteet yritykset teollisuusyritykset digitaalinen markkinointi markkinointiviestintä viestintä myyntityö asiakkuuden hallinta asiakkuudenhallinta
URI

http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5084-2

Metadata
Show full item record
Collections
  • Julkaisuja/Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu [36]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti 

    Karjaluoto, Heikki; Töllinen, Aarne; Tenhunen, Antti; Leppäniemi, Matti (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011)
  • Digitaalinen markkinointi keskisuomalaisissa yrityksissä : tutkimusraportti 

    Lipiäinen, Heini; Karjaluoto, Heikki (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)
  • Digitization of the communication and its implications for marketing 

    Lipiäinen, Heini (University of Jyväskylä, 2014)
  • Stakeholder Strategy and Design Alignment Framework for Design Science Research : A Study in the Context of VR-Aided Marketing and Sales 

    Holopainen, Jani; Mattila, Osmo; Pöyry, Essi; Parvinen, Petri; Tuunanen, Tuure (University of Hawai'i at Manoa, 2020)
    This study introduces a framework to align various perceptions and objectives that different stakeholders have at the beginning of a Design Science Research (DSR) process and consolidate them into stakeholders’ strategies ...
  • Markkinoinnin automaation hyödyntäminen yrityksen sisältömarkkinoinnissa : asiakkaan sitouttamisen näkökulma 

    Hietala, Waltteri (2022)
    Tässä tutkielmassa selvitetään markkinoinnin automaatioteknologian hyödyntämistä osana yrityksen asiakkaiden sitouttamisen edistämistä ja sisältömarkkinoinnin toteuttamista. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, mitkä ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre