Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
Julkaistu sarjassa
Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluPäivämäärä
2011Julkaisija
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluISBN
978-951-39-4592-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-3059Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mobiililaitteet teollisuusyritysten myyntityössä : tutkimusraportti
Töllinen, Aarne; Töllinen, Aarne; Karjaluoto, Heikki (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012) -
Content Marketing Cues on Social Media
Wahid, Risqo; Selvarajah, Mayura; Neto, Pedro; Mavrolampados, Anastasios; Rauf, Muniba; El Hosri, Eeva-Lotta; Luck, Heidi; Khriyenko, Oleksiy; Luck, Geoff (Australian and New Zealand Marketing Academy, 2024)Content marketing on social media is crucial for brands as it can improve marketing objectives (e.g., advertising profits, stock market returns, sales, and customer lifetime value). Brands use content marketing cues to ... -
Digitaalinen markkinointiviestintä : tapaus koulutuspalveluita tarjoava mikroyksikkö
Niemelä, Janne (2014) -
Social media and consumer power : Opportunities and challenges for digital marketing activities
Vollero, Agostino; Valentini, Chiara (Routledge, 2022)Social Media (SM) have not only become an important part of daily life for individuals, governments and organisations but have also transformed the way people work, learn, consume and socially interact. There are many SM ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.