Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
Julkaistu sarjassa
Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluPäivämäärä
2011Julkaisija
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluISBN
978-951-39-4592-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-3059Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mobiililaitteet teollisuusyritysten myyntityössä : tutkimusraportti
Töllinen, Aarne; Töllinen, Aarne; Karjaluoto, Heikki (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012) -
Digitaalinen markkinointiviestintä : tapaus koulutuspalveluita tarjoava mikroyksikkö
Niemelä, Janne (2014) -
Social media and consumer power : Opportunities and challenges for digital marketing activities
Vollero, Agostino; Valentini, Chiara (Routledge, 2022)Social Media (SM) have not only become an important part of daily life for individuals, governments and organisations but have also transformed the way people work, learn, consume and socially interact. There are many SM ... -
The Process of Selecting Influencers for Marketing Purposes in an Organisation
Huttula, Tia; Karjaluoto, Heikki (Springer, 2023)Influencer marketing practices are growing on social media channels, while the usage of other mass-media channels is decreasing, prompting organisations to search for new tools with which to communicate efficiently with ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.