Digitaalinen markkinointi keskisuomalaisissa yrityksissä : tutkimusraportti
Published in
Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluDate
2012Publisher
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluISBN
978-951-39-4939-6ISSN Search the Publication Forum
1799-3059Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Mobiililaitteet teollisuusyritysten myyntityössä : tutkimusraportti
Töllinen, Aarne; Töllinen, Aarne; Karjaluoto, Heikki (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012) -
Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
Karjaluoto, Heikki; Töllinen, Aarne; Tenhunen, Antti; Leppäniemi, Matti (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011) -
Digital marketing communication strategies in micro social enterprises
Hollen, Chinara (2018)Micro social enterprises play an important role in our society. Therefore, understanding how they utilize digital marketing in today’s highly competitive environment becomes vital. The author wanted to fill the gap in the ... -
Digitaalisten markkinointityökalujen käyttöönotto ja hyödyntäminen pk-yrityksissä
Lähteinen, Joni (2024)Digitalisaatio on muokannut merkittävästi ihmisten toimintaa, markkinointia ja sitä kautta pk-yritysten liiketoimintaympäristöä. Pysyäkseen kilpailukykyisenä tulee markkinointisuunnitelmaan sisällyttää perinteisen markkinoinnin ...