dc.contributor.author | Laakkonen, Ilona | |
dc.date.accessioned | 2012-11-12T10:48:45Z | |
dc.date.available | 2012-11-12T10:48:45Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Laakkonen, I. (2011, 4.10.2011). Uusia oppimisen ympäristöjä rakentamassa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-lokakuu-2011/ | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40271 | |
dc.description.abstract | Artikkeli pohtii mediaympäristön muutoksen kielenopetukselle aiheuttamia paineita ja ratkaisuja oppijalähtöisen, henkilökohtaisen oppimisympäristön (personal learning environment, PLE) näkökulmasta. Sosiaalinen media liittyy arvoiltaan ja toimintatavoiltaan läheisesti PLE-ajatteluun, joten aihetta lähestytäänkin aluksi sen avulla. Lopuksi esitellään muutamia F-SHAPE-hankkeessa syntyneitä ajatuksia siitä, mitä PLE:n käsite tarkoittaa ja miten sitä voidaan käytännössä toteuttaa. | fi |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto | |
dc.relation.ispartofseries | Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti | |
dc.relation.uri | http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-lokakuu-2011/ | |
dc.subject.other | monimediaisuus | fi |
dc.subject.other | oppimisympäristö | fi |
dc.title | Uusia oppimisen ympäristöjä rakentamassa | |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201211122960 | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 1799-0181 | |
dc.relation.volume | Lokakuu | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kieliverkosto ja kirjoittajat | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |