Konsertti: sinfoniaorkesterin palvelutuote : asiakkaan kokema palvelun toiminnallinen laatu ja sen kehittäminen
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work)
Danaj, Sonila; Mustosmäki, Armi (Työelämän tutkimusyhdistys ry., 2014)Kirja-arvostelu: Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work. Basingstoke/New York: Palgrave Macmillan. 257s. -
Kuluttajan kokema arvo mobiilipalveluissa
Lassila, Tuomas (2013)Lassila, Tuomas Kuluttajan kokema arvo mobiilipalveluissa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2013, 25 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintyö Ohjaaja(t): Salo, Markus Uudenlaisen teknologian ja palveluiden tulo ... -
Asiakkaan kokema arvo näköislehden käyttöönotossa
Rahikainen, Miikka (2013)Suomen media-alalla on käynnissä murroskausi, joka on muuttamassa perinteistä mediatalojen liiketoimintamallia. Tämä mediamurros on alkanut jo 1990-luvun lopussa, kun median digitalisoituminen ja Internet ovat yleistyneet ... -
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
Näsänen, Pasi (2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaan kokema arvo ja asiakastyytyväisyys selittävät asiakasuskollisuutta. Nämä kolme käsitettä ovat tutkimuksen keskeiset käsitteet. Tutkimuksen ensimmäinen osa ...