Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work)
Danaj, S., & Mustosmäki, A. (2014). Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work). Työelämän tutkimus, 12(1), 90-92. https://journal.fi/tyoelamantutkimus/article/view/87193
Published in
Työelämän tutkimusDate
2014Copyright
© 2014 Työelämän tutkimus
Kirja-arvostelu: Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work. Basingstoke/New York: Palgrave Macmillan. 257s.
Publisher
Työelämän tutkimusyhdistys ry.ISSN Search the Publication Forum
0788-091XKeywords
Original source
https://journal.fi/tyoelamantutkimus/article/view/87193Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23590199
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
When Customer base is not loyalty! : Differences in the Consumers' Appraisal of Performance of Mobile Telecommunications Service Providers in Port Harcourt
Ukpabi, Dandison; Karjaluoto, Heikki; Ikaba, Victoria; Piabari, Nordum (Rivers State University, 2017)Reports from both local and international telecommunications agencies attest that Nigerian telecommunications industry is the fastest growing in Africa and one of the fastest growing in the world. Currently, the sector ... -
The customer complaining behavior : why customers do not complain
Järvenpää, Jarno (2017)The field of the marketing has been under change since services gained attention under 1970s. The customer behavior and the relationship marketing gained it focus in the 1990s. At the same time, the need for understanding ... -
Intercultural customer service encounters : a behavioral study of satisfactory and unsatisfactory service outcomes
Penttilä, Jaana (2012)Ulkomaalaistaustaisten asukkaiden ja turistien määrä Suomessa on kasvanut huomattavasti viime vuosien aikana. Yritysten resurssien ohjaaminen tämän alati kasvavan ja ostovoimaisen asiakaskunnan tarpeiden huomioimiseen voisi ... -
Hulluuden kurjistuvat markkinat
Sihto, Tiina (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2022) -
Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana : case: Café Siilinkari
Isotalo, Hanna (2002)