dc.contributor.author | Mustonen, Sanna | |
dc.contributor.author | Suni, Minna | |
dc.date.accessioned | 2024-12-10T09:39:55Z | |
dc.date.available | 2024-12-10T09:39:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Mustonen, S., & Suni, M. (2024). Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys koetuksella : sotaa paenneiden kiinnittymisen ja kuulumisen tukeminen kielenopetuksessa. <i>Kieli, koulutus ja yhteiskunta</i>, <i>15</i>(7). <a href="https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2024/sosiaalinen-ja-kulttuurinen-kestavyys-koetuksella-sotaa-paenneiden-kiinnittymisen-ja-kuulumisen-tukeminen-kielenopetuksessa" target="_blank">https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2024/sosiaalinen-ja-kulttuurinen-kestavyys-koetuksella-sotaa-paenneiden-kiinnittymisen-ja-kuulumisen-tukeminen-kielenopetuksessa</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_244465909 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98895 | |
dc.description.abstract | Muuttunut maailmantilanne pakottaa pohtimaan, miten kielenopetuksessa tulisi ottaa huomioon kestävyyden sosiaalinen ja kulttuurinen ulottuvuus, kun ryhmissä opiskelee konfliktialueelta paenneita lapsia, nuoria tai aikuisia. Opettajilta odotetaan uudenlaista osaamista ja myös oman roolin uudelleenarviointia. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto | |
dc.relation.ispartofseries | Kieli, koulutus ja yhteiskunta | |
dc.relation.uri | https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2024/sosiaalinen-ja-kulttuurinen-kestavyys-koetuksella-sotaa-paenneiden-kiinnittymisen-ja-kuulumisen-tukeminen-kielenopetuksessa | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.title | Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys koetuksella : sotaa paenneiden kiinnittymisen ja kuulumisen tukeminen kielenopetuksessa | |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202412107709 | |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Kieli- ja viestintätieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.laitos | Department of Language and Communication Studies | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_2cd9 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 1799-0181 | |
dc.relation.numberinseries | 7 | |
dc.relation.volume | 15 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | kieltenopetus | |
dc.subject.yso | ukrainalaiset | |
dc.subject.yso | kulttuurinen kestävyys | |
dc.subject.yso | sosiaalinen kestävyys | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p38117 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10166 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p26169 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p21005 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.type.okm | D1 | |