Kuluttajan sijoituskäyttäytyminen ja siihen vaikuttavat tekijät
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kuluttajan luottamukseen vaikuttavat tekijät mobiilikaupankäynnissä
Närvänen, Milja (2023)Kuluttajan ja verkkokaupan välistä luottamusta pidetään suurimpana verkkokaupan kasvua rajoittavana tekijänä. Selkeä määritelmä luottamukselle on kuluttajan tapa vähentää riskiä. Verkkokaupoilla on monia eri tapoja vaikuttaa ... -
Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
Silokangas, Peppi (2023)Yhteisbrändäys on nopeasti kasvava ja kehittyvä markkinointistrategia, jonka avulla on mahdollista saavuttaa monipuolisia liiketoiminnan tavoitteita ja erottautua kilpailijoista. Tässä tutkielmassa haluttiin selvittää, ... -
Television näkyvyyteen vaikuttavat tekijät UHF- radiotaajuuksilla kuluttajan näkökulmasta
Hautamäki, Nadja (2022)Tutkitaan radiotekniikkaan liittyviä tekijöitä, jotka vaikuttavat televisiolähetysten näkyvyyteen. Tavoitteena on keksiä tai löytää erilaisia keinoja, joilla kuluttajan olisi mahdollista parantaa television näkyvyyttä. ... -
Maakuntajoukkoihin sijoitettujen reserviläisten sitoutuminen ja siihen vaikuttavat tekijät
Veijola, Heta (2016)Tutkimus pyrkii selittämään Keski-Suomen alueella toimiviin maakuntajoukkoihin sijoi-tettujen reserviläisten sitoutumista, sen rakentumista sekä siihen vaikuttavia tekijöitä kuten motivaatiota, vapaaehtoisuutta ja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.