Kuluttajan sijoituskäyttäytyminen ja siihen vaikuttavat tekijät
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Rahoitusyhtiöt sijoituskohteina yksityissijoittajan näkökulmasta
Juvonen, Lasse (2016)Tutkimuksen tarkoituksena on perehtyä kolmen suomalaisen rahoitusyhtiön sijoittajille tarjoamiin sijoitustuotteisiin. Näitä sijoitustuotteita on mediassa luonnehdittu varsin riskipitoisiksi ja niihin sijoittamisen järkevyys ... -
Ulkomaalaisen rahoitusyhtiön etabloituminen Suomen markkinoille yritys X:n näkökulmasta
Hepouro, Jarno; Vuorinen, Jouni (2008) -
Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
Silokangas, Peppi (2023)Yhteisbrändäys on nopeasti kasvava ja kehittyvä markkinointistrategia, jonka avulla on mahdollista saavuttaa monipuolisia liiketoiminnan tavoitteita ja erottautua kilpailijoista. Tässä tutkielmassa haluttiin selvittää, ... -
Kuluttajan luottamukseen vaikuttavat tekijät mobiilikaupankäynnissä
Närvänen, Milja (2023)Kuluttajan ja verkkokaupan välistä luottamusta pidetään suurimpana verkkokaupan kasvua rajoittavana tekijänä. Selkeä määritelmä luottamukselle on kuluttajan tapa vähentää riskiä. Verkkokaupoilla on monia eri tapoja vaikuttaa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.