Television näkyvyyteen vaikuttavat tekijät UHF- radiotaajuuksilla kuluttajan näkökulmasta
Authors
Date
2022Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Tutkitaan radiotekniikkaan liittyviä tekijöitä, jotka vaikuttavat televisiolähetysten näkyvyyteen. Tavoitteena on keksiä tai löytää erilaisia keinoja, joilla kuluttajan olisi
mahdollista parantaa television näkyvyyttä. Tavoitteena on myös ymmärtää miten televisiolähetykset toimivat. Tutkimusmenetelmänä on kirjallisuuskatsaus. Tuloksena saatiin parempi
ymmärrys televisiolähetysten näkyvyyteen vaikuttavien tekijöiden teoriasta ja käytännöstä.
Näiden tulosten perusteella kuluttaja pystyy kuitenkin vain vähäisesti vaikuttamaan televisionsa näkyvyyteen. Factors influencing the visibility of TV broadcasts around radio technology will
be examined. The goal is to find different ways how a consumer can improve their television
visibility. The research method in this work is a literature review. The results provided a better
understanding of the theory and practice of the factors influencing the visibility of television
broadcasts. With these results consumer can only affect very subtly to the visibility of her/his
television.
Metadata
Show full item recordCollections
- Kandidaatintutkielmat [4412]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuluttajan sijoituskäyttäytyminen ja siihen vaikuttavat tekijät
Slotte, Joanna (2002) -
Käytettävyyden vaikutus mobiililaitteen ostopäätökseen kuluttajan näkökulmasta
Flink, Lauri (2018)Tämän pro gradu -tutkielman keskeisenä sisältönä ovat mobiililaitteet, niiden ostopäätös ja käytettävyyden vaikutus ostopäätökseen kuluttajan näkökulmasta. Tutkielmassa selvitetään yleisimpiä ominaisuuksia ja muita tekijöitä, ... -
Verkkokauppa ostoympäristönä : verkkokaupan hyödyt ja haasteet kuluttajan näkökulmasta
Hevosmaa, Laura (2014)Hevosmaa, Laura Verkkokauppa ostoympäristönä: Verkkokaupan hyödyt ja haasteet kuluttajan näkökulmasta Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2014, 27 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja: Salo, Markus Tässä ... -
Sijaintiin perustuva mainonta mobiililaitteissa kuluttajan näkökulmasta
Ruhanen, Aleksi (2015)Kuluttajan sijaintitiedon hyödyntäminen mainonnassa on todettu tehokkaaksi tavaksi hoitaa markkinointikommunikaatio asiakkaisiin. Tämä kirjallisuuskatsauksena toteutettu tutkielma käsittelee sijaintiin perustuvan mainonnan ...