Kuluttajan sijoituskäyttäytyminen ja siihen vaikuttavat tekijät
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuluttajan luottamukseen vaikuttavat tekijät mobiilikaupankäynnissä
Närvänen, Milja (2023)Kuluttajan ja verkkokaupan välistä luottamusta pidetään suurimpana verkkokaupan kasvua rajoittavana tekijänä. Selkeä määritelmä luottamukselle on kuluttajan tapa vähentää riskiä. Verkkokaupoilla on monia eri tapoja vaikuttaa ... -
Television näkyvyyteen vaikuttavat tekijät UHF- radiotaajuuksilla kuluttajan näkökulmasta
Hautamäki, Nadja (2022)Tutkitaan radiotekniikkaan liittyviä tekijöitä, jotka vaikuttavat televisiolähetysten näkyvyyteen. Tavoitteena on keksiä tai löytää erilaisia keinoja, joilla kuluttajan olisi mahdollista parantaa television näkyvyyttä. ... -
Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
Silokangas, Peppi (2023)Yhteisbrändäys on nopeasti kasvava ja kehittyvä markkinointistrategia, jonka avulla on mahdollista saavuttaa monipuolisia liiketoiminnan tavoitteita ja erottautua kilpailijoista. Tässä tutkielmassa haluttiin selvittää, ... -
Pienituloisten subjektiivinen hyvinvointi ja siihen vaikuttavat tekijät
Hoffren, Mika (2020)Tutkielmassa tarkastellaan pienituloisten henkilöiden subjektiivista hyvinvointia sekä siihen vaikuttavia tekijöitä ja sitä, miten pienituloisten henkilöiden subjektiivinen hyvinvointi eroaa hyvin toimeentulevien kokemasta ...