Virtuaalitodellisuus antaa kilpailuetua baseballissa
Toivonen, H.-M. (2024). Virtuaalitodellisuus antaa kilpailuetua baseballissa. Liikunta ja tiede, 61(4), 33-34.
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© Liikuntatieteellinen seura 2024
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/243165175
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Avoin yliopisto [163]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
VR-pahoinvoinnin syyt ja pahoinvoinnin välttäminen
Mäntylä, Mikko (2021)Virtuaalitodellisuus aiheuttaa monille pahoinvointia erilaisissa tilanteissa. Tämä pahoinvointi johtuu nykyään yhä useammin sovelluksen suunnittelullisista (esimerkiksi liikkumiskeinot virtuaalitodellisuusympäristössä) ... -
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa
Haapalainen, Olli (2020)Virtuaalitodellisuus (Virtual Reality, VR) on teknologia, jonka avulla käyttäjä voi vierailla vuorovaikutteisessa ja reaaliaikaisessa virtuaaliympäristössä. Virtuaalitodellisuuden yleisimpiä laitteita ovat VR-lasit, jotka ... -
Virtuaalitodellisuuden vaatiman tilan pienentäminen
Kuokkanen, Ville (2019)Virtuaalitodellisuuslasien ja -laitteiden hinta on laskenut viime vuosina, eikä näin ollen hinta ole enää suurin ongelma niiden yleistymisessä. On kuitenkin havaittu, että yksi suurimmista haasteista VR-laitteiden ... -
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen rakennusteollisuudessa
Mainio, Vilma (2020)Virtuaalitodellisuus (Virtual Reality, VR) on tietokoneella luotu digitaalinen ympäristö, joka on samaan aikaan vuorovaikutteinen ja reaaliaikainen. Virtuaalitodellisuutta tarkastellaan usein virtuaalitodellisuuslasien ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.