TARU®-opas : lukutaidon kehittämiseen ja kirjallisuuskasvatukseen
Aerila, J.-A., & Kauppinen, M. (2024). TARU®-opas : lukutaidon kehittämiseen ja kirjallisuuskasvatukseen. Kehittämiskeskus Opinkirjo. https://opinkirjo.fi/wp-content/uploads/2024/06/TARU-OPAS_saavutettava_kaikki_X.pdf
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© Kehittämiskeskus Opinkirjo
Julkaisija
Kehittämiskeskus OpinkirjoISBN
978-952-5853-90-2Asiasanat
Alkuperäislähde
https://opinkirjo.fi/wp-content/uploads/2024/06/TARU-OPAS_saavutettava_kaikki_X.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/243043414
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [556]
Rahoittaja(t)
Media-alan tutkimussäätiöRahoitusohjelmat(t)
MuutLisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kielitietoinen kirjallisuuskasvatus
Kauppinen, Merja; Aerila, Juli-Anna (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2020)Esittelemme artikkelissamme fiktiivisten tekstien mahdollisuuksia kielitietoisessa kirjallisuuskasvatuksessa. Kokeilumme pohjautuvat IKI-TARU-hankkeeseen, jonka tavoitteena on kehittää kirjallisuuslähtöistä kielenopetusta ... -
Potrettikuvista minatyyripuutarhoihin ja lukuvirtoihin : kirjallisuusperustaista kielikasvatusta taidemenetelmin (LivArt)
Kauppinen, Merja; Aerila, Juli-Anna (Finra ry, 2020) -
TARU : lukemisen iloa yhteisön ja taiteen kautta
Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; Opetushallitus, 2020) -
"Pystynkö minä?" : lasten uskomukset omista kyvyistään merkityksellisiä lukutaidon kehittymiselle
Peura, Pilvi (Niilo Mäki Instituutti, 2021)Pilvi Peuran erityispedagogiikan väitöskirja "Children's reading self-efficacy: specificity, trajectories of change and relation to reading fluency development" tarkastettiin Jyväskylän yliopiston kasvatustieteen ja ... -
Embodied Language Learning through the Arts : Insights, results, and policy recommendations
Anttila, Eeva; Hannuksela, Riina; Jusslin, Sofia; Korpinen, Kaisa; Lehtinen-Schnabel, Johanna; Lilja, Niina; Nielsen, Charlotte Svendler; Siljamäki, Mariana (University of the Arts Helsinki, Theatre Academy, 2024)The ELLA research project has worked to broaden conceptions of language and learning. The multidisciplinary team has explored how embodied language learning through the arts contributes to renewed pedagogical practices in ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.