TARU : lukemisen iloa yhteisön ja taiteen kautta
Aerila, J.-A., & Kauppinen, M. (2020). TARU : lukemisen iloa yhteisön ja taiteen kautta. In M. Neitola, J.-A. Aerila, & M. Kauppinen (Eds.), Rinnalla : taide, kerronta ja sosiaalisemotionaalinen oppiminen varhaiskasvatuksessa (pp. 155-172). Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; Opetushallitus. https://sites.utu.fi/rinnalla/wp-content/uploads/sites/56/2021/01/rinnalla_e-kirja.pdf
Date
2020Copyright
© Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; Opetushallitus, 2020
Publisher
Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; OpetushallitusParent publication ISBN
978-951-29-8286-8Is part of publication
Rinnalla : taide, kerronta ja sosiaalisemotionaalinen oppiminen varhaiskasvatuksessaKeywords
Original source
https://sites.utu.fi/rinnalla/wp-content/uploads/sites/56/2021/01/rinnalla_e-kirja.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47784279
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Taide ja kerronta varhaiskasvatuksessa
Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; Opetushallitus, 2020) -
TARU®-opas : lukutaidon kehittämiseen ja kirjallisuuskasvatukseen
Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Kehittämiskeskus Opinkirjo, 2024) -
Kielitietoinen kirjallisuuskasvatus
Kauppinen, Merja; Aerila, Juli-Anna (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2020)Esittelemme artikkelissamme fiktiivisten tekstien mahdollisuuksia kielitietoisessa kirjallisuuskasvatuksessa. Kokeilumme pohjautuvat IKI-TARU-hankkeeseen, jonka tavoitteena on kehittää kirjallisuuslähtöistä kielenopetusta ... -
Potrettikuvista minatyyripuutarhoihin ja lukuvirtoihin : kirjallisuusperustaista kielikasvatusta taidemenetelmin (LivArt)
Kauppinen, Merja; Aerila, Juli-Anna (Finra ry, 2020) -
Lukupuhtia lukuteatterista : tarinallisuus ja elämykselliset menetelmät yhdessä paketissa
Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja; Niemelä, Reetta (Turun yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, 2024)Heikkenevän lukutaidon kohentamiseksi tehdään urakalla työtä. Lukemaan innostavia menetelmiä laaditaan yhä enemmän tutkimuspohjaisesti siten, että ne huomioivat kaikentyyppiset lukijat ja tukevat lapsen ja nuoren yksilöllistä ...