Markkinoiden johtavat pelimoottorit
Authors
Date
2024Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Tässä kanditutkielmassa tarkastellaan markkinoiden käytetyimpiä pelimoottoreita. Ensin tutkielmassa selvitetään lähdekirjallisuuden avulla, mitä pelimoottorit ovat. Lopuksi perehdytään siihen, mitkä ovat tämän hetken käytetyimmät pelimoottorit pelinkehityksessä ja millaisia ominaisuuksia näissä pelimoottoreissa on.
Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Kandidaatintutkielmat [5261]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Mobiilipelien virtuaalihyödykkeiden ostoon johtavat tekijät
Mikkonen, Riku (2015)Tutkielmassa perehdytään virtuaalihyödykkeeseen mobiilipeleissä ja niiden ostamiseen johtaviin tekijöihin. Pääasiallisena tarkoituksena on löytää tekijöitä, jotka johtavat pelaajan ostamaan virtuaalihyödykkeitä ... -
Twitch.tv -palvelun käyttäjien ostopäätöksiin johtavat tekijät
Jokitalo, Jussi (2020)Tämän kirjallisuuskatsauksen tarkoituksena on tutkia olemassa olevan kirjallisuuden sekä tehtyjen tutkimuksien avulla suoratoistopalvelu Twitch.tv:tä, sen käyttäjiä sekä käyttäjien motiiveja tehdä ostoksia suoratoistopalvelua ... -
Evidenssin käyttöön johtavat tekijät opettajan puheessa fysiikan tunnilla
Penttilä, Jarmo (2018)Vuoden 2014 Opetussuunnitelman perusteissa painotetaan melkoisen paljon argumentaatiota ja perustelemista. Fysiikan oppiaineessa se asettaa opettajille erityiseksi tavoitteeksi ohjata oppilaita perustelemaan erilaisia ... -
ERP-projektin epäonnistuminen ja siihen johtavat tekijät
Karppinen, Atte (2023)Toiminnanohjausjärjestelmät ovat yleistyneet organisaatioiden käytössä viimeisten vuosikymmenten aikana huomattavasti. Toiminnanohjausjärjestelmiin käytetään vuosittain miljardeja euroja ja vaikka aihetta on tutkittu ... -
Onnistumiseen johtavat tekijät IT-projekteissa
Koikkalainen, Miika (2023)IT-projektien onnistuminen ei ole itsestäänselvyys. Suuri osa aloitetuista IT-projekteista epäonnistuu osittain tai täysin. IT-projektien onnistumisen aste on viime vuosikymmenenä pysynyt noin kolmanneksessa, joten on ...