Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorSaksa, Tytti
dc.contributor.authorLappalainen, Niilo
dc.date.accessioned2024-06-07T07:18:47Z
dc.date.available2024-06-07T07:18:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95632
dc.description.abstractTässä kanditutkielmassa tarkastellaan markkinoiden käytetyimpiä pelimoottoreita. Ensin tutkielmassa selvitetään lähdekirjallisuuden avulla, mitä pelimoottorit ovat. Lopuksi perehdytään siihen, mitkä ovat tämän hetken käytetyimmät pelimoottorit pelinkehityksessä ja millaisia ominaisuuksia näissä pelimoottoreissa on.fi
dc.format.extent27
dc.language.isofi
dc.titleMarkkinoiden johtavat pelimoottorit
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202406074394
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysotietokonepelit


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot