Markkinoiden johtavat pelimoottorit
Tekijät
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Tässä kanditutkielmassa tarkastellaan markkinoiden käytetyimpiä pelimoottoreita. Ensin tutkielmassa selvitetään lähdekirjallisuuden avulla, mitä pelimoottorit ovat. Lopuksi perehdytään siihen, mitkä ovat tämän hetken käytetyimmät pelimoottorit pelinkehityksessä ja millaisia ominaisuuksia näissä pelimoottoreissa on.
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5261]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mobiilipelien virtuaalihyödykkeiden ostoon johtavat tekijät
Mikkonen, Riku (2015)Tutkielmassa perehdytään virtuaalihyödykkeeseen mobiilipeleissä ja niiden ostamiseen johtaviin tekijöihin. Pääasiallisena tarkoituksena on löytää tekijöitä, jotka johtavat pelaajan ostamaan virtuaalihyödykkeitä ... -
Twitch.tv -palvelun käyttäjien ostopäätöksiin johtavat tekijät
Jokitalo, Jussi (2020)Tämän kirjallisuuskatsauksen tarkoituksena on tutkia olemassa olevan kirjallisuuden sekä tehtyjen tutkimuksien avulla suoratoistopalvelu Twitch.tv:tä, sen käyttäjiä sekä käyttäjien motiiveja tehdä ostoksia suoratoistopalvelua ... -
Evidenssin käyttöön johtavat tekijät opettajan puheessa fysiikan tunnilla
Penttilä, Jarmo (2018)Vuoden 2014 Opetussuunnitelman perusteissa painotetaan melkoisen paljon argumentaatiota ja perustelemista. Fysiikan oppiaineessa se asettaa opettajille erityiseksi tavoitteeksi ohjata oppilaita perustelemaan erilaisia ... -
ERP-projektin epäonnistuminen ja siihen johtavat tekijät
Karppinen, Atte (2023)Toiminnanohjausjärjestelmät ovat yleistyneet organisaatioiden käytössä viimeisten vuosikymmenten aikana huomattavasti. Toiminnanohjausjärjestelmiin käytetään vuosittain miljardeja euroja ja vaikka aihetta on tutkittu ... -
Onnistumiseen johtavat tekijät IT-projekteissa
Koikkalainen, Miika (2023)IT-projektien onnistuminen ei ole itsestäänselvyys. Suuri osa aloitetuista IT-projekteista epäonnistuu osittain tai täysin. IT-projektien onnistumisen aste on viime vuosikymmenenä pysynyt noin kolmanneksessa, joten on ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.