Musiikkia koulussa ja koulun jälkeen
Kosonen, E. (2009). Musiikkia koulussa ja koulun jälkeen. In J. Louhivuori, P. Paananen, & L. Väkevä (Eds.), Musiikkikasvatus : näkökulmia kasvatukseen, opetukseen ja tutkimukseen (pp. 157-170). Suomen musiikkikasvatusseura - FiSME ry. https://fisme.fi/musiikkikasvatuskirja/
Tekijät
Päivämäärä
2009Tekijänoikeudet
© 2009 Suomen Musiikkikasvatusseura - FiSME r.y.
Julkaisija
Suomen musiikkikasvatusseura - FiSME ryEmojulkaisun ISBN
978-952-67284-0-7Kuuluu julkaisuun
Musiikkikasvatus : näkökulmia kasvatukseen, opetukseen ja tutkimukseen
Alkuperäislähde
https://fisme.fi/musiikkikasvatuskirja/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/19164950
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Laulu on paras harrastus" : lasten laulunopetuksen kehittäminen musiikkioppilaitoksessa
Juvonen, Mirja (2022)Tutkielmani käsittelee lasten laulunopetuksen kehittämistä musiikkioppilaitoksessa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää lauluoppilaiden ja heidän vanhempiensa kokemuksia kehitteillä olevasta lasten laulunopetuksesta. ... -
Musiikinharrastajaksi koulun musiikintunneilta?
Oksanen, Auli (2007) -
Viidesluokkalaisten oppilaiden minäpystyvyys koulun musiikkitunneilla
Räisänen, Emmi (2013)Tutkielman tarkoituksena on selvittää, millaiseksi viidesluokkalaiset oppilaat kokevat minäpystyvyytensä musiikkitunneilla. Tutkielmassa selvitetään minäpystyvyyden yhteyttä sukupuoleen, harrastuneisuuteen sekä oppilaan ... -
Musiikkisensuuri yläkoulun musiikinopetuksessa oppilaiden kokemana
Ranki, Anna (2022)Tutkielma käsittelee musiikkisensuuria yläkoulun musiikinopetuksessa oppilaiden kokemana. Pyrin selvittämään minkälaisia arvoja nuoret tunnistavat musiikkituntien toteutuneen ohjelmiston sekä sensuroidun ohjelmiston ... -
Musiikkia koulun juhliin : "että mahdollisimman moni pystyisi osallistumaan itselle sopivalla tavalla"
Viinikainen, Anni (2016)Tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten musiikkiluokanopettajat kokevat musiikkiesitysten valmistamisen osana musiikkikasvatusta ja koulun arkea. Pohjana on tutkimukset, joiden mukaan musiikkiesitykset ilmentävät ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.