Generation Z and Digital Marketing
Karjaluoto, Heikki, Niininen, Outi, Mäkitalo Anni. (2023). Generation Z and Digital Marketing. In Z. Yan (Ed.), The Cambridge Handbook of Cyber Behavior (pp. Forthcoming). Cambridge University Press. https://www.cambridge.org/core/books/cambridge-handbook-of-cyber-behavior/37F175E89E440D7C47DABFE0CE63914D
Toimittajat
Päivämäärä
2023Oppiaine
Digital marketing and CommunicationMarkkinointiDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala)Digital marketing and CommunicationMarketingDigital Business and Economy (focus area)Tekijänoikeudet
© Cambridge University Press 2023
Julkaisija
Cambridge University PressEmojulkaisun ISBN
978-1-107-16525-0Kuuluu julkaisuun
The Cambridge Handbook of Cyber BehaviorAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.cambridge.org/core/books/cambridge-handbook-of-cyber-behavior/37F175E89E440D7C47DABFE0CE63914DJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/72830731
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1365]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Engaging with generation Z : from face-to-face interactions to online communities
Mäkitalo, Anni (2020)Tämän tutkielman tavoitteena on ymmärtää sukupolvi Z:n, ja erityisesti 13-15 vuotiaiden nuorten tarpeita ja asenteita digitaalisessa ympäristössä, jotta organisaatiot voisivat paremmin tavoittaa ja sitouttaa nuoret ... -
Effects of micro-influencer marketing on Z-generation behavior
Vanha-Aho, Maija (2023)Tämä pro gradu -tutkielma tutkii suhdetta Z-sukupolveen kuuluvien kuluttajien, sosiaalisen median ja mikrovaikuttajamarkkinoinnin välillä. Tutkielma hyödyntää kvalitatiivista tutkimusmenetelmää ja puolistrukturoitujen ... -
Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä
Eskelinen, Henri (2020)Kuluttajakäyttäytyminen on ollut suurten digitaalisten muutosten keskellä varsinkin 2000-luvun vaihteen jälkeen. Perinteisestä markkinoinnista on siirrytty digitaaliseen markkinointiin, joka on sekin saanut omat ... -
Social media usage among generation Z in a sport event
Heiskanen, Elina (2022)Social media in today’s world continues to grow its popularity. Its use is no more limited to a specific time or place making it a new element in everything that we do. This Master’s Thesis examines social media use in a ... -
Generative AI for content marketing : helpful or harmful?
Wahid, Risqo; Mero, Joel; Ritala, Paavo (Global Alliance of Marketing and Management Associations, 2023)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.