Compensating transactions in handling exceptions in travel services
Authors
Date
2002Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Qualification requirements of SMEs in Internet-based electronic commerce : findings from Finland
Ovaskainen, Marko (University of Jyväskylä, 2010) -
Inbound marketing : practical aspects of promoting goods and services in e-commerce
Baranchenko, Yevhen; Aksom, Herman; Zhylinska, Oksana; Firsova, Svitlana; Datskova, Daryna (Sumy State University, 2019)This paper summarizes the features of the functioning of e-commerce in Ukraine. It has been proven that the activity of e-shops as important subjects of the e-commerce market is under-regulated. This leads to consumer ... -
Electronic commerce : the framework and diffusion of electronic markets
Filenius, Marko (1997) -
Dark patterns and their use in e-commerce
Nevala, Emma (2020)Kilpailu verkkokaupan alalla on johtanut erilaisten strategioiden käyttöönottoon asiakkaiden sitouttamiseksi. Jotkut verkkokauppatoimijat ovat siirtyneet käyttämään ”digitaalisia tönäisyjä”, jotka ohjaavat kuluttajaa ... -
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
Ojanaho, Karoliina (2020)Verkkokaupan suosio on kasvanut kiihtyvästi useamman vuoden ajan. Kosmetiikan verkkokauppaa on tutkittu suppeasti aiemmissa tutkimuksissa, kuten myös sitä, miten asiakkaat saadaan ostamaan kosmetiikkaa verkkokaupan kautta. ...