Compensating transactions in handling exceptions in travel services
Tekijät
Päivämäärä
2002Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Qualification requirements of SMEs in Internet-based electronic commerce : findings from Finland
Ovaskainen, Marko (University of Jyväskylä, 2010) -
Inbound marketing : practical aspects of promoting goods and services in e-commerce
Baranchenko, Yevhen; Aksom, Herman; Zhylinska, Oksana; Firsova, Svitlana; Datskova, Daryna (Sumy State University, 2019)This paper summarizes the features of the functioning of e-commerce in Ukraine. It has been proven that the activity of e-shops as important subjects of the e-commerce market is under-regulated. This leads to consumer ... -
The emperor’s new clothes : self-explorative engagement in virtual try-on service experiences positively impacts brand outcomes
Lavoye, Virginie; Sipilä, Jenni; Mero, Joel; Tarkiainen, Anssi (Emerald, 2023)Purpose Virtual try-on (VTO) technology offers an opportunity for fashion and beauty brands to provide enriched self-explorative experiences. The increased popularity of VTOs makes it urgent to understand the drivers and ... -
Värien aikaansaamat tunteet ja niiden vaikutukset ostoaikomukseen verkkokaupassa
Kaulio, Anna (2021)Verkkokauppojen välinen kilpailu alati kasvavista asiakasmääristä on johtanut estetiikan merkityksen korostumiseen verkkokauppojen verkkosivuilla ja käyttöliittymissä. Verkkosivun estetiikalla on merkittävä vaikutus ... -
How Are Negative Customer Experiences Formed? A Qualitative Study of Customers’ Online Shopping Journeys
Kemppainen, Tiina; Frank, Lauri (Springer, 2019)This study investigates how negative customer experiences are formed during customers’ online shopping journeys. A qualitative, in-depth dataset collected from 34 participants was employed to identify negatively perceived ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.