Qualification requirements of SMEs in Internet-based electronic commerce : findings from Finland
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2010Oppiaine
YrittäjyysJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-3804-8ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3598]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Digital transformation through e commerce in Finnish small and medium sized enterprises : a multi-case study
Peltola, Olli (2022)Digitaalinen transformaatio verkkokaupan kautta on ollut suosittu tutkimusaihe jo yli vuosikymmenen ajan. Viimeaikainen Covid-19-pandemia vauhditti monien yritysten verkkokauppakehitystä, sillä ne joutuivat siirtymään ... -
Digitization of the communication and its implications for marketing
Lipiäinen, Heini (University of Jyväskylä, 2014) -
Business intelligence requirements in small sized enterprises
Jäspi, Joonas (2016)Pienet ja keskisuuret yritykset keräävät nykyisin suuren määrän tietoa ja ovat kiinnostuneet Business Intelligencestä (BI), liiketoimintatiedon hallinnasta, pärjätäkseen kilpailussa liiketoimintaympäristössä. PK-yritykset ... -
Perspective of small enterprises : how web analytics are used by Finnish online retailers?
Pirinen, Esra (2018)Yritysten on tärkeää seurata ja ymmärtää asiakkaiden toimintaa verkossa, jotta osataan tehdä liiketoiminnan ja markkinoinnin kannalta hyödyllisiä päätöksiä. Erilaisten analytiikkatyökalujen avulla datan kerääminen ... -
Elektronisen kauppapaikan soveltuvuuden arviointi : pk-yrityksen näkökulma
Rantonen, Hanna (2006)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.