Compensating transactions in handling exceptions in travel services
Tekijät
Päivämäärä
2002Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Qualification requirements of SMEs in Internet-based electronic commerce : findings from Finland
Ovaskainen, Marko (University of Jyväskylä, 2010) -
Inbound marketing : practical aspects of promoting goods and services in e-commerce
Baranchenko, Yevhen; Aksom, Herman; Zhylinska, Oksana; Firsova, Svitlana; Datskova, Daryna (Sumy State University, 2019)This paper summarizes the features of the functioning of e-commerce in Ukraine. It has been proven that the activity of e-shops as important subjects of the e-commerce market is under-regulated. This leads to consumer ... -
The emperor’s new clothes : self-explorative engagement in virtual try-on service experiences positively impacts brand outcomes
Lavoye, Virginie; Sipilä, Jenni; Mero, Joel; Tarkiainen, Anssi (Emerald, 2023)Purpose Virtual try-on (VTO) technology offers an opportunity for fashion and beauty brands to provide enriched self-explorative experiences. The increased popularity of VTOs makes it urgent to understand the drivers and ... -
Examining key drivers of consumer experience with (non-financial) digital services : An exploratory study
Shaikh, Aijaz A.; Alharthi, Majed D.; Alamoudi, Hawazen O. (Elsevier, 2020)Recent advancements in the field of mobile information systems have transformed the consumer lifestyle as well as have changed the digital service landscape globally. This exploratory study identifies and describe key ... -
"Just let me buy my thing!" : A survey study on consumers' perceptions of social influence in E-Commerce
Nevala, Emma (2023)Tämän tutkielma tutki sosiaalisen vaikuttamisen keinoja verkkokaupassa. Kuluttajien käyttäytymiseen vaikuttaminen on nykyään yleistä, mutta se ei ole saanut kaipaamaansa huomiota tutkimusmaailmassa. Etenkin tutkimus siitä, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.