Kirjallisuuskatsaus digitaalisen kuilun tutkimukseen
Authors
Date
2008Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digitaalisen kuilun vaikutus eriarvoisuuden muodostumiselle
Kaleton, Mia (2022)Tämä tutkielma käsittelee digitaalisen kuilun merkitystä tietoyhteiskunnassa. Digitaalinen kuilu tai digitaalinen kahtiajako tarkoittaa tiedon jakautumista suuren informaatiomäärän johdosta. Tiedon jakautumiseen vaikuttaa ... -
Sosiaalipalveluiden käyttäjien digitaalisen teknologian omaksuminen ja käyttö digitaalisen kuilun näkökulmasta
Zhidkikh, Anna (2020)Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia sosiaalipalveluiden käyttäjien arjessa ilmenevää digitaalista kuilua. Tavoitteena oli tuoda esiin, missä määrin ja missä tilanteissa asiakkaat olisivat valmiita hoitamaan sosiaalipalveluihin ... -
Asiakkaan monet osallistumisen muodot sosiaalityössä : kirjallisuuskatsaus sosiaalityön tutkimukseen
Nieminen, Susanna (2019)Osallisuus on keskeinen arvo suomalaisessa yhteiskunnassa. Osallisuus nähdään keinoksi torjua köyhyyttä, ehkäistä syrjäytymistä ja vähentää eriarvoisuutta. Perustuslaki ja kuntalaki velvoittavat julkista valtaa edistämään ... -
Kirjallisuuskatsaus johtaja-alaisvuorovaikutussuhteen tutkimukseen
Juurinen, Nina (2018)Johtaja-alaisvuorovaikutussuhde on viestinnän ja vuorovaikutuksen kautta syntynyt ja muovautunut kahden osapuolen välinen suhde työpaikalla, jossa toisella on hierarkkista valtaa ohjata toista. Tämä opinnäytetyö on ... -
Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy
Juppi, Katri; Kallioinen, Janina (2019)Digitaalinen markkinointi (Digital Marketing) on universaali aihe, joka kehittyy jatkuvasti. Tästä syystä se myös pysyy organisaatioita kiinnostavana aiheena. Aiheen kiinnostavuutta lisää myös se, että digitaalisen ...