dc.contributor.author | Lämsä, Joni | |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T07:10:16Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T07:10:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Lämsä, J. (2021). Juu vai ei digiteknologialle? : pandemia haastaa opettajia ja tutkijoita muuttamaan kysymyksiä teknologiatuetusta oppimisesta. <i>Kasvatus</i>, <i>52</i>(1), 126-130. <a href="https://journal.fi/kasvatus/article/view/107975" target="_blank">https://journal.fi/kasvatus/article/view/107975</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_86996251 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88206 | |
dc.description.abstract | Koronaviruspandemian aikana olemme kaikki kehittyneet. Olemme kehittyneet epävarmuuden sietämisessä. Olemme kehittyneet digitaalisen teknologian hyödyntämisessä, kun maito on loppu ja leipäpussissa on vain murut jäljellä. Ja ennen kaikkea olemme kehittyneet käsien pesussa. Kehittymistä edeltää usein kehittäminen. Käsittelenkin puheenvuorossani kehittämistä, sillä myös väitöskirjani (Lämsä 2020) otsikon ensimmäinen sana on ”kehittää” (develop). Kuvaan, miten ja miksi kehitin väitöskirjassani opetusta ja miksi samalla kehitin oppimisen tutkimusta. Sivuan myös käsien pesua. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Suomen kasvatustieteellinen seura | |
dc.relation.ispartofseries | Kasvatus | |
dc.relation.uri | https://journal.fi/kasvatus/article/view/107975 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Juu vai ei digiteknologialle? : pandemia haastaa opettajia ja tutkijoita muuttamaan kysymyksiä teknologiatuetusta oppimisesta | |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202307044348 | |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Education | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_0640 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 126-130 | |
dc.relation.issn | 0022-927X | |
dc.relation.numberinseries | 1 | |
dc.relation.volume | 52 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2021 Suomen kasvatustieteellinen seura | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | digitalisaatio | |
dc.subject.yso | verkko-opetus | |
dc.subject.yso | yhteisöllinen oppiminen | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | tietokoneavusteinen oppiminen | |
dc.subject.yso | pandemiat | |
dc.subject.yso | COVID-19 | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p6621 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p18727 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7221 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10121 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p38829 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
dc.type.okm | B1 | |