Tiimin lisäarvo yksilön ja ryhmän oppimiselle toimistotyössä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Uudistuvaan opettajuuteen kasvu : ilmiölähtöinen oppiminen yksilön ja ryhmän prosesseina
Kauppinen, Merja; Aarto-Pesonen, Leena; Kostiainen, Emma (Jyväskylän yliopisto, 2020)Ilmiölähtöinen oppiminen on sisältöihin keskittyvän, oppiainejakoisen opetuskulttuurin murtamista siten, että uudistetaan ainejakoiseen pedagogiikkaan liittyviä oppimisen käytänteitä. Ilmiölähtöinen opetus murtaa totuttuja ... -
Yksilön ja ryhmän taloudellisten tavoitteiden välisestä suhteesta
Turunen, Kirsi (1998) -
Tiimin sisäisen vuorovaikutuksen merkitys tiimin tuloksellisuudessa - katsaus 2000-luvun tutkimuskirjallisuuteen
Raappana, Mitra; Valo, Maarit (Tampereen yliopisto, 2012)Tässä kirjallisuuskatsaukseen perustuvassa artikkelissa kuvaamme viime vuosikymmenen aikana tehtyä työelämän tiimien tuloksellisuuteen keskittyvää tutkimusta. Analysoimme 38 kansainvälistä empiiristä artikkelia, joissa ... -
Oppimisanalytiikan hyödyt oppimiselle moderneissa verkko-oppimisympäristöissä
Toitturi, Mikko (2020)Oppimisanalytiikka on tieteenala, jossa oppilaiden verkko-oppimisympäristössä tuottamaa dataa analysoidaan opetuksen ja oppimisen kehittämiseksi. Sen ennustetaan tuovan paljon hyötyjä oppilaiden ymmärrykseen, taitotasoon, ... -
Työntekijöiden kokemuksia tietojohtamisen merkityksestä työssä oppimiselle rakennusalalla
Nordling, Aku (2019)Tämän tutkimuksen tehtävänä oli tarkastella, miten työntekijät kokevat tietojohtamisen merkityksen työssä oppimiselleen eräässä rakennusalan organisaatiossa. Aihetta voidaan pitää tärkeänä ja ajankohtaisena, sillä tieto ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.