dc.contributor.advisor | Juutinen, Sanna | |
dc.contributor.author | Koivusaari, Eelis | |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T07:14:24Z | |
dc.date.available | 2023-05-29T07:14:24Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87265 | |
dc.description.abstract | Tutkielman tavoitteena on perehdyttää mitä on pelituntuma, ja miten se vaikuttaa pelikokemukseen. Tarkastellaan pelituntumaelementtien avulla, miten erilaiset pelituntumaelementit vaikuttavat pelikokemukseen. Johtopäätöksenä huomataan, että pelituntuma on keskeinen osa pelikokemusta ja vaikuttaa siihen. Tutkimuksesta ilmenee, että on tärkeä suunnitella pelituntumaelementit hyvin tarkkaan, jotta saavutetaan haluttu vaikutus pelikokemukseen. | fi |
dc.description.abstract | The aim of the thesis is to explain what game feel is, and how it affects the gaming experience. Using game feel elements, we will examine how different game feel elements affect the game experience. In conclusion, it is found that game feel is a key element of the game experience and influences it. The study shows that it is important to design game feel elements very carefully in order to achieve the desired effect on the game experience. | en |
dc.format.extent | 22 | |
dc.language.iso | fi | |
dc.subject.other | pelituntuma | |
dc.subject.other | pelikokemus | |
dc.title | Game feel : pelituntuman vaikutus pelikokemukseen | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202305293325 | |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietotekniikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Mathematical Information Technology | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.contributor.oppiainekoodi | 602 | |
dc.subject.yso | pelit | |
dc.subject.yso | tietokonepelit | |
dc.subject.yso | videopelit | |