Cancel-kulttuuri tuli, olitko valmis?
Luoma-aho, V. (2023, 3.4.2023). Cancel-kulttuuri tuli, olitko valmis?. Statement. https://statement.fi/cancel-kulttuuri-tuli-olitko-valmis/
Published in
StatementAuthors
Date
2023Discipline
Digital marketing and CommunicationDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala)Viestinnän johtaminenDigital marketing and CommunicationDigital Business and Economy (focus area)Corporate CommunicationCopyright
© 2023 Valu Digital Oy
Publisher
Valu Digital OyKeywords
Original source
https://statement.fi/cancel-kulttuuri-tuli-olitko-valmis/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/182927627
Metadata
Show full item recordCollections
- Kauppakorkeakoulu [18]
Related funder(s)
Maanpuolustuksen kannatussäätiöFunding program(s)
OthersLicense
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuluttajaboikotit ja cancel-kulttuuri
Wilska, Terhi-Anna; Tuominen, Jesse; Luoma-aho, Vilma (ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry, 2022)Organisaatiot, brändit ja yhteisöt ovat viime aikoina törmänneet yhä nopeampaan ja monikanavaisempaan kuluttajaboikotointiin ja sen aiheuttamiin viestinnällisiin haasteisiin. Tässä niin kutsutussa kansanomaisessa käänteessä, ... -
Who is actually cancelling Russian culture and art?
Romashko, Tatiana (Kulturpolitische Gesellschaft, 2024)This article examines the phenomenon of "cancel culture" in the context of geopolitical tensions following Russia's invasion of Ukraine in 2022. It explores the emergence of the "Cancel Russia" movement, characterised by ... -
Identifying behavioral drivers and motivations for consumer engagement in LINE application : a thematic analysis
Aalto, Aleksi (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tunnistaa Japanilaisen Z-sukupolven motivaatioita käyttää LINE applikaatiota yritystilien seuraamiseen ja interaktiivisuuteen niiden kanssa. Tämän lisäksi tutkittiin syitä miksi LINEä ... -
Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
Hakkarainen, Lotta (2023)’Fear of missing out’ eli ‘fomo’ on tunnettu ilmiö erityisesti nuorten keskuudessa. Merkittävä fomo-käsitteeseen liittyvä tekijä on sosiaalinen media, joka on myös merkittävä markkinointikanava, jossa tavoitetaan erityisesti ... -
Young Consumers’ Boycotting Profiles in the UK and Finland : A Comparative Analysis
Tuominen, Jesse; Rantala, Eero; Tolvanen, Asko; Luoma-aho, Vilma; Wilska, Terhi-Anna (Routledge, 2022)This study uses latent profile analysis to identify boycotting subgroups within Finland and the UK and to explore their potential differences across countries. These subgroups are based on how young British and Finnish ...