Käänteinen oppiminen voi tuoda uutta potkua liikuntatunneille
Salin, K. (2023). Käänteinen oppiminen voi tuoda uutta potkua liikuntatunneille. Liikunta ja tiede, 60(1), 36.
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© Liikuntatieteellinen seura 2023
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/177028749
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [2919]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Omvänt klassrum och lärände i gymnasieundervisningen i svenska som andra inhemska språket
Pola, Päivi (2019)Suomalaisissa lukioissa otettiin käyttöön elokuussa 2018 uusi opetussuunnitelma, joka painottaa opiskelijalähtöistä opetusta, sekä opiskelijan aktiivista, tavoitteellista ja itseohjautuvaa toimintaa. Erilaiset opetusmenetelmät ... -
Käänteinen oppiminen voi tehdä liikunnanopetuksesta fyysisesti aktiivisempaa
Laukkanen, Arto (Liikuntatieteellinen seura, 2024) -
Käänteinen oppiminen ja teknologiset apuvälineet peruskoulun yläluokkien ja lukion matematiikan opetuksessa
Avikainen, Erika (2022)Tutkielma kokoaa yhteen tuloksia, joita on saatu käänteisen oppimisen sovelluksista peruskoulussa ja lukiossa. Tutkielma on toteutettu kirjallisuuskatsauksena. Tarkastelussa on painotettu opetusteknologian hyödyntämistä. ... -
Oppimateriaalin laadukkuus ja sen arviointi POPPIQ-arviointityökalulla
Perälä, Pirita (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli selvittää, millaista on laadukas oppimateriaali, miten oppimateriaalin laatua voidaan arvioida ja miten opettaja arvioi oppimateriaalin laatua. Tutkimus toteutettiin kehittämis ... -
Digital Stories with Children : Examining Digital Storytelling as a Pedagogical Process in ECEC
Merjovaara, Olli; Nousiainen, Tuula; Turja, Leena; Isotalo, Susanna (Suomen Varhaiskasvatus ry., 2020)Modern digital technologies have become common in educational settings of all levels. This has made the use of digital storytelling (DST) more applicable in early childhood education and care (ECEC). This paper examines ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.