Käänteinen oppiminen voi tehdä liikunnanopetuksesta fyysisesti aktiivisempaa
Laukkanen, A. (2024). Käänteinen oppiminen voi tehdä liikunnanopetuksesta fyysisesti aktiivisempaa. Liikunta ja tiede, 61(1), 41.
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© Liikuntatieteellinen seura 2024
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/207064505
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3139]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
A qualitative study of pre-service teachers’ experienced benefits and concerns of using motivational interaction in practice after a training course
Renko, Elina; Koski-Jännes, Anja; Absetz, Pilvikki; Lintunen, Taru; Hankonen, Nelli (Springer Science and Business Media LLC, 2022)Despite its positive effects on physical activity promotion, the motivational style of interaction by health professionals is not easily taken up, as shown by meta-analyses of training courses. The concerns professionals ... -
Sports didactics : The shift towards pedagogical framework in Finland
Sääkslahti, Arja (Waxmann, 2022)The teaching of physical education (PE) to educators in Finland has shifted from didactic techniques focusing on teachers’ actions towards more holistic pedagogy that questions how pupils learn. These changes can be seen ... -
Toimintarajoitteita kokevien nuorten liikunta- ja urheiluseura-aktiivisuus sekä istumisen määrä
Ng, Kwok; Rintala, Pauli; Saari, Aija; Leppä, Niko; Kokko, Sami (Liikuntatieteellinen seura, 2018)Vammaisista henkilöistä puhutaan usein yhtenäisenä ryhmänä ikään kuin vamma olisi kaikilla samanlainen tai sen vaikutukset toimintakykyyn samankaltaiset. Vaikka erilaisten vammojen ja pitkäaikaissairauksien tiedetään ... -
Liikuntaopo tukemassa inaktiivisten tyttöjen liikunnan lisäämistä
Saraste, Natalia; Soronen, Elisa (2017)Natalia Saraste ja Elisa Soronen (2017). Liikuntaopo tukemassa inaktiivisten tyttöjen liikunnan lisäämistä. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto. Liikuntapedagogiikan pro gradu -tutkielma, 110 s., 5 ... -
The effectiveness of the HIPPA intervention in the sociocultural environment of ECEC physical activity
Mehtälä, Anette; Sääkslahti, Arja; Soini, Anne; Poskiparta, Marita; Kokko, Sami (Suomen varhaiskasvatus ry, 2023)Studies have shown that, on average, children’s physical activity (PA) levels in early childhood education and care (ECEC) environments are low, thus opening up the possibility of interventions. We examined the effect of ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.