Show simple item record

dc.contributor.authorTaalas, Peppi
dc.contributor.authorMäkelä, Tiina
dc.contributor.authorIkonen, Pasi
dc.contributor.authorKorkala, Salme
dc.contributor.authorRajaniemi, Hannele
dc.date.accessioned2023-01-09T10:21:58Z
dc.date.available2023-01-09T10:21:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationTaalas, P., Mäkelä, T., Ikonen, P., Korkala, S., & Rajaniemi, H. (2022). Monimuotoinen oppiminen, opetus ja ohjaus Jyväskylän yliopistolla. <i>Yliopistopedagogiikka</i>, <i>29</i>(2). <a href="https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2022/12/22/monimuotoinen-oppiminen-opetus-ja-ohjaus-jyvaskylan-yliopistolla/" target="_blank">https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2022/12/22/monimuotoinen-oppiminen-opetus-ja-ohjaus-jyvaskylan-yliopistolla/</a>
dc.identifier.otherCONVID_164748555
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84842
dc.description.abstractPandemianaikaiset opetusjärjestelyt ovat synnyttäneet runsaasti keskustelua pandemianjälkeisistä opetus- ja opiskelumuodoista. Tässä julkaisussa esittelemme Jyväskylän yliopistolla kehitettyä tutkimuspohjaista mallia monimuotoiselle oppimiselle, opetukselle ja ohjaukselle. Sitä voi hyödyntää suunniteltaessa opettajien ja opiskelijoiden yksilölliset tilanteet huomioivia joustavia ratkaisuja.fi
dc.description.abstractTeaching arrangements during the pandemic have generated a lot of discussions on post-pandemic modes of teaching and learning. In this publication, we present a research-based model for blended learning, teaching and supervision, created at the University of Jyväskylä. The model can be used when planning flexible solutions that take into account the individual situations of teachers and students.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherKoulutuksen tutkimuslaitos
dc.relation.ispartofseriesYliopistopedagogiikka
dc.relation.urihttps://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2022/12/22/monimuotoinen-oppiminen-opetus-ja-ohjaus-jyvaskylan-yliopistolla/
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titleMonimuotoinen oppiminen, opetus ja ohjaus Jyväskylän yliopistolla
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202301091197
dc.contributor.laitosKasvatustieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosMonikielisen akateemisen viestinnän keskusfi
dc.contributor.laitosKieli- ja viestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosKoulutuksen tutkimuslaitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Educationen
dc.contributor.laitosCentre for Multilingual Academic Communicationen
dc.contributor.laitosDepartment of Language and Communication Studiesen
dc.contributor.laitosFinnish Institute for Educational Researchen
dc.contributor.oppiaineJournalistiikkafi
dc.contributor.oppiaineKieletfi
dc.contributor.oppiaineSoveltava kielentutkimus (profilointiala)fi
dc.contributor.oppiaineViestintäfi
dc.contributor.oppiaineJournalismen
dc.contributor.oppiaineLanguagesen
dc.contributor.oppiaineApplied language studies for the changing society (profiling area)en
dc.contributor.oppiaineCommunicationen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_0640
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn2242-8070
dc.relation.numberinseries2
dc.relation.volume29
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat, 2022
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysosulautuva opetus
dc.subject.ysoopetusmenetelmät
dc.subject.ysokorkeakouluopetus
dc.subject.ysomonimuoto-opetus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p22964
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p988
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1246
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p14924
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.type.okmB1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0