dc.contributor.author | Taalas, Peppi | |
dc.contributor.author | Mäkelä, Tiina | |
dc.contributor.author | Ikonen, Pasi | |
dc.contributor.author | Korkala, Salme | |
dc.contributor.author | Rajaniemi, Hannele | |
dc.date.accessioned | 2023-01-09T10:21:58Z | |
dc.date.available | 2023-01-09T10:21:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Taalas, P., Mäkelä, T., Ikonen, P., Korkala, S., & Rajaniemi, H. (2022). Monimuotoinen oppiminen, opetus ja ohjaus Jyväskylän yliopistolla. <i>Yliopistopedagogiikka</i>, <i>29</i>(2). <a href="https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2022/12/22/monimuotoinen-oppiminen-opetus-ja-ohjaus-jyvaskylan-yliopistolla/" target="_blank">https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2022/12/22/monimuotoinen-oppiminen-opetus-ja-ohjaus-jyvaskylan-yliopistolla/</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_164748555 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84842 | |
dc.description.abstract | Pandemianaikaiset opetusjärjestelyt ovat synnyttäneet runsaasti keskustelua pandemianjälkeisistä opetus- ja opiskelumuodoista. Tässä julkaisussa esittelemme Jyväskylän yliopistolla kehitettyä tutkimuspohjaista mallia monimuotoiselle oppimiselle, opetukselle ja ohjaukselle. Sitä voi hyödyntää suunniteltaessa opettajien ja opiskelijoiden yksilölliset tilanteet huomioivia joustavia ratkaisuja. | fi |
dc.description.abstract | Teaching arrangements during the pandemic have generated a lot of discussions on post-pandemic modes of teaching and learning. In this publication, we present a research-based model for blended learning, teaching and supervision, created at the University of Jyväskylä. The model can be used when planning flexible solutions that take into account the individual situations of teachers and students. | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Koulutuksen tutkimuslaitos | |
dc.relation.ispartofseries | Yliopistopedagogiikka | |
dc.relation.uri | https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2022/12/22/monimuotoinen-oppiminen-opetus-ja-ohjaus-jyvaskylan-yliopistolla/ | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.title | Monimuotoinen oppiminen, opetus ja ohjaus Jyväskylän yliopistolla | |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202301091197 | |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Monikielisen akateemisen viestinnän keskus | fi |
dc.contributor.laitos | Kieli- ja viestintätieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.laitos | Centre for Multilingual Academic Communication | en |
dc.contributor.laitos | Department of Language and Communication Studies | en |
dc.contributor.laitos | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.contributor.oppiaine | Journalistiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kielet | fi |
dc.contributor.oppiaine | Soveltava kielentutkimus (profilointiala) | fi |
dc.contributor.oppiaine | Viestintä | fi |
dc.contributor.oppiaine | Journalism | en |
dc.contributor.oppiaine | Languages | en |
dc.contributor.oppiaine | Applied language studies for the changing society (profiling area) | en |
dc.contributor.oppiaine | Communication | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_0640 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 2242-8070 | |
dc.relation.numberinseries | 2 | |
dc.relation.volume | 29 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat, 2022 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | sulautuva opetus | |
dc.subject.yso | opetusmenetelmät | |
dc.subject.yso | korkeakouluopetus | |
dc.subject.yso | monimuoto-opetus | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p22964 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p988 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1246 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p14924 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.type.okm | B1 | |