The Antecedents of Consumer-Generated Media Adoption for Travel Planning : A Literature Review
Ukpabi, D., & Karjaluoto, H. (2016). The Antecedents of Consumer-Generated Media Adoption for Travel Planning : A Literature Review. In J. Versendaal, C. Kittl, A. Pucihar, & M. K. Borstnar (Eds.), BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy" (pp. 199-210). Moderna organizacija. http://aisel.aisnet.org/bled2016/34
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Moderna organizacija, 2016
Julkaisija
Moderna organizacijaEmojulkaisun ISBN
978-961-232-287-8Konferenssi
Bled eConferenceKuuluu julkaisuun
BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy"Asiasanat
Alkuperäislähde
http://aisel.aisnet.org/bled2016/34Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26396200
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1276]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The impact of user-generated online reviews on pre-travel planning and accommodation selection processes of Finnish millennial consumers
Lallukka, Tuuli (2021)Käyttäjien luoman sisällön merkitys on kasvanut etenkin matkailun yhteydessä, koska digitalisaation myötä Internetin ja sosiaalisen median käyttö on tullut osaksi jokapäiväistä elämää. Erityisesti käyttäjien luomista ... -
What drives travelers' adoption of user-generated content? : A literature review
Ukpabi, Dandison; Karjaluoto, Heikki (Elsevier BV, 2018)User-generated content (UGC) has become an important part of travel planning, as travelers evaluate travel products based on past reviews. However, different factors account for why tourists utilize UGC. The aim of this ... -
Do Online Travel Communities Matter? A Literature Review
Ukpabi, Dandison; Onyenucheya, Ukamaka D.; Karjaluoto, Heikki (University of Maribor Press, 2017)The emergence of social media has migrated consumers from peripheral stakeholders to strategic partners whose inputs are critical for successful product and service innovation. Online communities provide a platform for ... -
Perspectives on Digital Content Markets: A Literature Review of Trends in Technologies, Business and Consumer Behaviour
Halttunen, Veikko; Makkonen, Markus; Frank, Lauri; Tyrväinen, Pasi (IBIMA Publishing, 2010)In this paper, we focus on digital content markets (DCMs), which have typically been seen as an offspring of technological and business innovations. However, recent trends indicate that these two perspectives are not enough ... -
Consumer Emotions and E-commerce : A Literature Review
Lievonen, Matias (University of Maribor Press, 2017)The purpose of this paper is to take a look at the current state of the research related to consumer emotions in the context of electronic commerce (e-commerce). As the popularity of online shopping is constantly growing, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.