The Antecedents of Consumer-Generated Media Adoption for Travel Planning : A Literature Review
Ukpabi, D., & Karjaluoto, H. (2016). The Antecedents of Consumer-Generated Media Adoption for Travel Planning : A Literature Review. In J. Versendaal, C. Kittl, A. Pucihar, & M. K. Borstnar (Eds.), BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy" (pp. 199-210). Moderna organizacija. http://aisel.aisnet.org/bled2016/34
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Moderna organizacija, 2016
Julkaisija
Moderna organizacijaEmojulkaisun ISBN
978-961-232-287-8Konferenssi
Bled eConferenceKuuluu julkaisuun
BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy"Asiasanat
Alkuperäislähde
http://aisel.aisnet.org/bled2016/34Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26396200
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1343]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The impact of user-generated online reviews on pre-travel planning and accommodation selection processes of Finnish millennial consumers
Lallukka, Tuuli (2021)Käyttäjien luoman sisällön merkitys on kasvanut etenkin matkailun yhteydessä, koska digitalisaation myötä Internetin ja sosiaalisen median käyttö on tullut osaksi jokapäiväistä elämää. Erityisesti käyttäjien luomista ... -
What drives travelers' adoption of user-generated content? : A literature review
Ukpabi, Dandison; Karjaluoto, Heikki (Elsevier BV, 2018)User-generated content (UGC) has become an important part of travel planning, as travelers evaluate travel products based on past reviews. However, different factors account for why tourists utilize UGC. The aim of this ... -
Consumer Emotions and E-commerce : A Literature Review
Lievonen, Matias (University of Maribor Press, 2017)The purpose of this paper is to take a look at the current state of the research related to consumer emotions in the context of electronic commerce (e-commerce). As the popularity of online shopping is constantly growing, ... -
Consumer adoption of mobile technologies: a literature review
Sanakulov, Nodir; Karjaluoto, Heikki (Inderscience Publishers, 2015)Although the total number of mobile subscriptions reached 6.8 billion worldwide (ITU, 2013) confirming in the process that mobile technology is widespread, academic literature has so far focused only on explaining adoption ... -
Differences in consumer perspectives how sustainable food consumption is perceived and signalled in the prevailing consumer culture : among Generation Y
Happonen, Ville (2016)This thesis investigates Generation Y sustainable food consumers in the prevailing consumer culture and their differences in signalling and perceiving sustainability. The reasons why they engaged to a sustainable diet and ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.