dc.contributor.author | Matikainen, Minni | |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T07:05:06Z | |
dc.date.available | 2023-01-04T07:05:06Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Matikainen, M. (2022). Transformatiivinen opettajaksi oppiminen : kohti maailman muutosta. <i>Kasvatus ja aika</i>, <i>16</i>(4), 176-181. <a href="https://doi.org/10.33350/ka.120275" target="_blank">https://doi.org/10.33350/ka.120275</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_164709121 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84744 | |
dc.description.abstract | Lectio praecursoria kasvatustieteen väitöskirjaan Transformatiivinen opettajaksi oppiminen - fenomenologis-hermeneuttinen analyysi luokanopettajakoulutuksesta, Jyväskylän yliopistossa 18.6.2022. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura | |
dc.relation.ispartofseries | Kasvatus ja aika | |
dc.rights | CC BY-NC-ND 4.0 | |
dc.title | Transformatiivinen opettajaksi oppiminen : kohti maailman muutosta | |
dc.type | journal article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202301041099 | |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Opettajien peruskoulutus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Initial Teacher Education | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 176-181 | |
dc.relation.issn | 1797-2299 | |
dc.relation.numberinseries | 4 | |
dc.relation.volume | 16 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2022 Kasvatus & Aika | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | article | |
dc.relation.grantnumber | | |
dc.subject.yso | luokanopettajat | |
dc.subject.yso | korkeakouluopetus | |
dc.subject.yso | opiskelijat | |
dc.subject.yso | uudistava oppiminen | |
dc.subject.yso | fenomenologia | |
dc.subject.yso | opettajuus | |
dc.subject.yso | oppimisteoriat | |
dc.subject.yso | opettajankoulutus | |
dc.subject.yso | hermeneutiikka | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1246 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p16486 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p25956 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2977 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p21683 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p9695 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.relation.doi | 10.33350/ka.120275 | |
dc.relation.funder | Ella ja Georg Ehrnrooth Foundation | en |
dc.relation.funder | Ella ja Georg Ehrnroothin säätiö | fi |
dc.type.okm | B1 | |