Työelämävetoisen korkeakoulupolitiikan ja syvällisen oppimisen välinen ristiriita
Matikainen, M., & Tervasmäki, T. (2021). Työelämävetoisen korkeakoulupolitiikan ja syvällisen oppimisen välinen ristiriita. Tiedepolitiikka, 46(2), 52-54. https://journal.fi/tiedepolitiikka/article/view/107460
Published in
TiedepolitiikkaDate
2021Access restrictions
Embargoed until: 2022-10-12Request copy from author
Copyright
© 2021 Edistyksellinen tiedeliitto
Publisher
Edistyksellinen tiedeliittoISSN Search the Publication Forum
0782-0674Keywords
Original source
https://journal.fi/tiedepolitiikka/article/view/107460Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/101396010
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Jatkuva oppiminen korkeakouluissa : linjaukset koulutuksen tarjoajan näkökulmasta
Heino, Tarja (2021)Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita jatkuvan oppimisen osalta on Suomessa vuosina 2017–2021 linjattu korkeakoulukontekstissa ja mitä vaatimuksia tehdyt linjaukset asettavat korkeakoulujen jatkuvan oppimisen ... -
Jatkuvan oppimisen reformi poliittisena päämääränä : analyysi Opetus- ja kulttuuriministeriön jatkuvan oppimisen kehittämishankkeen perusteista
Kallinen, Mirja (2020)Jatkuva oppiminen on yleisesti hyväksytty koulutusta, ihmisten toimintaa ja identiteetin rakentamista ohjaavaksi periaatteeksi. Se on asetettu koulutuspoliittiseksi päämääräksi niin Euroopan unionin tasolla kuin kansallisesti ... -
Työelämälähtöinen avoin korkeakouluopetus (AVOT) -hankkeen arviointi : loppuraportti
Aittola, Helena; Siekkinen, Taru; Välimaa, Jussi (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2018)Työelämälähtöinen avoin korkeakoulutus -hankkeessa (AVOT) (ESR 2015 - 2018) tavoitteena on ollut vastata työelämästä nouseviin osaamistarpeisiin ja luoda toimintamalli, jossa avointa korkeakouluopetusta järjestetään ... -
Työelämälähtöisyyden määrittäminen ja käyttäminen ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilussa
Neuvonen-Rauhala, Marja-Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2009)Marja-Liisa Neuvonen-Rauhala tutki ensimmäisenä Suomessa ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilua.Ammattikorkeakoulujen jatkotutkintokokeilu toteutettiin vuosina 2002–2005. Kokeilun perusteella ammattikorkeakouluihin ... -
Mikä meitä ohjaa? : artikkelikokoelma Jyväskylässä 5.-6.9.2005 järjestetystä korkeakoulutuksen tutkimuksen IX symposiumista
Aarrevaara, Timo; Herranen, Jatta; Korkeakoulutuksen tutkimuksen symposiumi (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006)