Introduction
Niininen, O. (2022). Introduction. In O. Niininen (Ed.), Contemporary Issues in Digital Marketing (pp. 1-5). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003093909-1
Toimittajat
Päivämäärä
2022Oppiaine
Digital marketing and CommunicationDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala)Basic or discovery scholarshipDigital marketing and CommunicationDigital Business and Economy (focus area)Basic or discovery scholarshipTekijänoikeudet
© Authors, 2022
Digital Marketing (DM) and Communication is a quickly advancing field, where changes are fuelled by technological development or disruptions and consumer demand. This book highlights the latest trends in DM to complement current learning materials and emphasises that the best marketing results occur when DM is integrated into the overall marketing activities of a firm, given that consumers do not necessarily view a brand’s presence online as separate from their brick-and-mortar operations.
Julkaisija
RoutledgeEmojulkaisun ISBN
978-0-367-55533-7Kuuluu julkaisuun
Contemporary Issues in Digital MarketingAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/101691147
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1313]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Setting the future of digital and social media marketing research : perspectives and research propositions
Dwivedi, Yogesh K.; Ismagilova, Elvira; Hughes, D. Laurie; Carlson, Jamie; Filieri, Raffaele; Jacobson, Jenna; Jain, Varsha; Karjaluoto, Heikki; Kefi, Hajer; Krishen, Anjala S.; Kumar, Vikram; Rahman, Mohammad M.; Raman, Ramakrishnan; Rauschnabel, Philipp A.; Rowley, Jennifer; Salo, Jari; Tran, Gina A.; Wang, Yichuan (Elsevier, 2021)The use of the internet and social media have changed consumer behavior and the ways in which companies conduct their business. Social and digital marketing offers significant opportunities to organizations through lower ... -
Internet on epäreilu, mutta näin uutismedia sinnittelee
Koski, Aleksi (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2021) -
Introduction
Ruotsalainen, Maria; Törhönen, Maria; Karhulahti, Veli-Matti (Palgrave Macmillan, 2022)A decade ago, it was still somewhat conventional to start a study by writing how “esports is a novel phenomenon.” As we write this introduction in 2021, that is no longer true. Today, more than a thousand studies have been ... -
Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
Kauppinen, Aleksi (2020)Digitalisoituminen on tuonut uudenlaisia haasteita, mutta myös ratkaisuja ja mahdollisuuksia markkinoijille. Web-analytiikan avulla markkinoijat ovat kykeneviä osoittamaan markkinoinnin tuloksellisuutta sekä kehittämään ... -
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
Heinonen, Laura (2021)Digitaalisuuden ja teknologian kehityksen seurauksena sekä brändäys että markkinointi ovat murroksessa. Brändien strateginen johtaminen ja brändipääoman rakentaminen ovat kriittisiä tekijöitä liiketoiminnan menestyksen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.