dc.contributor.author | Vasalampi, Kati | |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T08:17:03Z | |
dc.date.available | 2022-12-14T08:17:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Vasalampi, K. (2022, 24.11.2022). Kuulluksi tuleminen on oppimismotivaation avain. <i>MustRead</i>. <a href="https://www.mustread.fi/artikkelit/kuulluksi-tuleminen-on-oppimismotivaation-avain/" target="_blank">https://www.mustread.fi/artikkelit/kuulluksi-tuleminen-on-oppimismotivaation-avain/</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_160420346 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84375 | |
dc.description.abstract | Jo pienillä lapsilla on tarve kokea autonomiaa. He haluavat olla aloitteellisia ja itsenäisiä sekä kokea ohjaavansa elämäänsä. Voidakseen kiinnostua koulutyöstä, lapsi tai nuori tarvitsee kokemuksen, että hän tulee kuulluksi, kirjoittaa Kati Vasalampi Jyväskylän yliopistosta. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Toinen Aatos Oy | |
dc.relation.ispartofseries | MustRead | |
dc.relation.uri | https://www.mustread.fi/artikkelit/kuulluksi-tuleminen-on-oppimismotivaation-avain/ | |
dc.rights | CC BY-ND 4.0 | |
dc.title | Kuulluksi tuleminen on oppimismotivaation avain | |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202212145631 | |
dc.contributor.laitos | Psykologian laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Psychology | en |
dc.contributor.oppiaine | Psykologia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psychology | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_998f | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.volume | 24.11.2022 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittaja, 2022 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | autonomia | |
dc.subject.yso | kuunteleminen | |
dc.subject.yso | sosiaalinen vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | minäpystyvyys | |
dc.subject.yso | opiskelumotivaatio | |
dc.subject.yso | kasvatuspsykologia | |
dc.subject.yso | osallisuus | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p9165 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p9106 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10590 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p39320 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p19163 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p16586 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5164 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | |
dc.type.okm | E1 | |