Kuunnella ja tulla kuulluksi kirjoitetussa verkkokeskustelussa
Tyrväinen, H., Uotinen, S., & Valkonen, L. Kuunnella ja tulla kuulluksi kirjoitetussa verkkokeskustelussa. Ruusupuiston kärkiuutiset, (1). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2021/1
Published in
Ruusupuiston kärkiuutisetDate
2021Copyright
© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2021
Publisher
Jyväskylän yliopisto
Original source
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2021/1Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/89797341
Metadata
Show full item recordCollections
- 1/2021 [4]
- Avoin yliopisto [133]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Collaborative knowledge construction in authentic school contexts
Arvaja, Maarit (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2005) -
Opettajien kokemuksia etäopetuksesta : opetusjärjestelyt ja vuorovaikutus COVID19 pandemian aikana
Kinnunen, Hannamari (2022)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin opettajien kokemuksia koronapandemian aiheuttaman etäopetusjakson toimivuudesta ja etäopetuksen aikaisesta vuorovaikutuksesta. Tutkimuksessa selvitettiin opettajien kokemuksia etäopetuksen ... -
Mediation in practice in an ESAP course : Versions of the Medical English student conference
Liontou, Magdalini; Braidwood, Eva (Japan Association for Language Teaching (JALT) CEFR & Language Portfolio SIG (CEFR & LP SIG), 2021)The Medical English course at the University of Oulu (Finland), which is compulsory for 200 first-year medical students, is designed to enhance professional English language communication focusing on work life relevance. ... -
Temperamenttitietoisuus opettajan pedagogisena työvälineenä verkko-opetusympäristössä
Ahola, Milla (2020)Kuivasojan alakoululla temperamenttitietoisuutta hyödynnetään luokkahuoneopetuksessa. Tässä tutkimuksessa tutkittiin, miten temperamenttitietoisuutta voidaan tukea, kun opetusta siirretään Peda.net verkko-opetusympäristö ... -
Space and Time in Hybrid Teaching and Learning Environments : Two Cases and Design Principles
Leinonen, Teemu; Mäkelä, Tiina (Springer Singapore, 2023)The opportunities and challenges of teaching and learning in the same and different space and time have been discussed in the field of distance education for several decades. Within COVID-19, a new type of experimenting ...