Write the fear – autobiographical writing and (language) classroom anxiety
Karlsson, L. (2016). Write the fear – autobiographical writing and (language) classroom anxiety. Scriptum : Creative Writing Research Journal.3(1), 32-59. http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202207053822
Julkaistu sarjassa
Scriptum : Creative Writing Research JournalTekijät
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Author, 2016
Julkaisija
Department of Music, Art and Culture StudiesISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-6039Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202207053822Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Communication apprehension in the EFL classroom : a study of Finnish and Finnish-Swedish upper secondary school students and teachers
Lahtinen, Lauri (2013)Tämä tutkimus käsitteli suomalaisten ja suomenruotsalaisten englannin kielen viestintäarkuutta kvantitatiivisesta ja kvalitatiivisesta näkökulmasta. Tarkoitus oli ensiksi selvittää, miten paljon eng. viestintäarkuutta ... -
Students’ spoken English comfortability in Finnish university classrooms
Rundgren, Nico (2023)Kieliahdistus on kielenoppimiseen liittyvää ja sille ominaista ahdistusta, joka ilmenee negatiivisina tuntemuksina kielestä ja sen käytöstä. Sitä on tutkittu jo ennestään melko paljon, mm. Horwitz ja muut (1986) ja myöhemmin ... -
The integration of content and language in students’ task answer production in the bilingual classroom
Jakonen, Teppo (Routledge, 2019)The notion of content and language integration has recently become a key topic of inquiry in research on content and language integrated learning and other kinds of bilingual educational programmes. Understanding what ... -
Emotions in second language learning as seen in autobiographical narratives written by university students : a discursive study
Veltheim, Sari (2016)Tunteet ovat osa jokapäiväistä elämäämme, niin hyvässä, kuin pahassakin, ja ne voivat olla ihmisiä eteenpäin vievä tai toisaalta lamaannuttava voima. Tunteet rakentuvat sosiaalisessa kanssakäymisessä, mutta yksilökohtaiset ... -
Anxiety during English lessons among ninth graders in a Finnish comprehensive school
Kyyrönen, Marja-Sirkku (1997)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.