Reviews : Dan Disney (ed.): Exploring Second Language Creative Writing. Beyond Babel (John Benjamins, 2014)
Soukup, D. (2015). Reviews : Dan Disney (ed.): Exploring Second Language Creative Writing. Beyond Babel (John Benjamins, 2014). Scriptum : Creative Writing Research Journal.2(4), 76-89. http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202207053810
Julkaistu sarjassa
Scriptum : Creative Writing Research JournalTekijät
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© Author, 2015
Julkaisija
Department of Music, Art and Culture StudiesISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-6039Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202207053810Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Aletaan alusta : luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa
Tammelin-Laine, Taina (University of Jyväskylä, 2014) -
Creative writing and ethnography : Four explorations
Karjula, Emilia (Department of Music, Art and Culture Studies, 2022) -
Learning and using English and Swedish beyond the classroom : activity systems of six upper secondary school students
Fagerlund, Tarja (2012)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli katsoa englannin ja ruotsin oppimista koulun ulkopuolella toiminnan teorian ja erityisesti Engeströmin (1987, 1999) toimintajärjestelmämallin näkökulmasta, josta aihetta ei ole ... -
Expanding selves : an insider’s exploration of learner identity in second or other language learning
Fernandez, Irene (2018)Identity is at the core of all human experience, and that is no different for teaching and learning experiences in second or other language learning classrooms. Yet the task of defining learner identity within these contexts ... -
Exploring the Relationship between CLIL and L1 Ability in Finland : Analyzing Written and Oral Production
Launonen, Peter; Roiha, Anssi; Maijala, Minna (Universidad de la Sabana, 2022)This study explores the relationship between CLIL and L1 ability in a Finnish secondary education context. The study is based on the analysis of L1 written and oral productions of four ninth-grade students (2 CLIL and 2 ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.